Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, May 4, 2011

benggang tahap cipan dah nih... berasap dah telinga dalam tudung nih.... hhhiiissshhhh

السلام عليکم



Sori ye kawan2... mmg bengkek giler...tolon abaikan entry nih
[bg yg tak berminat dan yg kureng kepochi ye]
geram giler... nak je bako je... sabar je la....
tolon la jgn la duga aku gini.... sakit hati tahap cipan nih.... mau je aku bako.... bako....

kalu it tuh keja aku... sure aku.. aku dah jahanam kan komputer tuh... keja sendiri pun main2...
bila kita ckp komputer benggong mula la ckp... cam la aku pandai pasai it...
masalahnyer mmg aku tak pandai pasai it...
tu yg aku suruh hang buat...kalu tah... takde nyer aku panggil hang... dah hang kononnya pakar it... digajikan ngan gaji mahal pasal it... so what wrong with that...
bila org ngadu pasal it ofcourse la dah kompom keja kau kan....

ke aku nak panggil org giler nak baiki it office aku nih.... sungguh buat aku men'gila'...

geram..... nak je cakap...b@@@@... faham2 je la apa bendanyer tuh..... sungguh kurang ajar....
pandang aku atas bawah dan buat memek muka tak puas hati.... sungguh no manner....
ramai org giler eks dlm office aku nih... gamaknya aku pun salah sorang dr mrk....
giler keja ngan org giler....




ps: hangin satu badan... aku terpaksa luahkan apa yg berkarat dlm hati aku nih... sementelah la aku busy... plus lak ngan kaum kerabat yg cerdik akal semuanya.... menyusahkan org tul la..... buat org berkarat hati sungguh..... benci... hangin tau.... dah la cuti tak berapa nak lepas nih... macam mana aku nak balik kampung nih.... dah la ada je yg cucuk jarum macam2... entry pasal makanan kelate la... pasal bandar tempat mengabiskan duit dan macam2 lah... sungguh mencabar tau....peace...





 ♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥



 

6 comments:

ziana said...

Sabar mama.. Bawak Bertendang eh bukan bertenang..Biasala adat kerja dgn org..Ada yg perasan Bagus.. Manusia, if nak layan peel diorang kita yg nanti penuhkan Tanjung Rambutan atau Tampoi.. He..he... sokong Mama...

mama maman aka yana said...

Ziana:kekadang geram sesangat.... susah nak lepaskan geram... nnt org ckp emo la apa la... but lepaskan gak tp kat sini la.... hhhaaa... sy dah ok just geram je... biasa arr... kena tarik tangan yg berketar2 ngan cara perlahan2 lari dr situasi situ... sungguh tak sabar tp masih waras nak mengamuk sesia2 kan... sungguh sabar gak la kan... hhhaaaa... [puji diri sendiri sakan bagi nak cool... ahaks]

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kat blog kita boleh luahkan apa saja yg kita tak puas hati...lega rasa kan?

eelobor said...

benken....

mama maman aka yana said...

BBS: dah sejuk dah... mama nih jenis cool sendiri.... hhheee.. dan yes... lega sungguh...:)

mama maman aka yana said...

Eelobor: benken arr... tak tau lagi ko..?? ambo make ore buke make nasi... hhhhuuuuaaa... make budok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...