Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, March 10, 2014

Zalora - Online Jacket

Assalamualaikum...

Sapa yang tak suka bergaya atau nampak 'presentable' pada pandangan orang ramai kannn.. Kalu diberi peluang bergaya sure ramai yg angkat tangan kannnn.. kiki..

Sekarang ramai me perhatikan suka bergaya mengunakan jacket...nampak smart dan presentable sgt.. dan jika ada ruang terluang.. survey Jacket Online la kita.. kiki

Nih me share ngan uols.. hihi.. 






Tengok Miranda Kerr, the darling diva dalam fashion industry ni. Selalu tertanya-tanya bagaimana dia dapat pull off apa-apa sahaja stail dengan sangat anggun tanpa perlu kelihatan terlalu bersusah-payah. Sungguh effortlessly stunning and beautiful, kan?

Beliau bijak menggayakan sesuatu style dengan caranya tersendiri. Rahsianya ialah mungkin beliau faham dengan apa yang digayakan, malah menyuntik elemen stail peribadinya dalam apa sahaja yang dipakai. Ini ternyata idea yang cukup bijak dalam penggayaan. Anda harus mengenakan sesuatu yang anda selesa pakai dan padankannya dengan cita rasa anda sendiri. Hasilnya anda akan tampil lebih menawan dan pasti menjadi pujian orang sekeliling yang melihat anda!






Terdapat banyak jenis jacket online di pasaran seperti varsity jackets, denim jacket, baseball jacket, military jacket dan leather jacket.

Jacket telah menjadi fenomena sejak beberapa tahun kebelakangan dan masih kekal popular sehingga kini. Ianya juga dianggap sebagai antara item yang harus ada dalam almari pakaian seseorang. 




Jom beli jacket online dengan harga istimewa di Zalora MY. Mereka mempunyai koleksi jacket wanita online terdiri daripada jenama terkenal seperti KN Key Ng, Melinda Looi X Amber Chia, Fashion Lab dan Nichii. Semuanya boleh didapati dengan harga yang sangat berpatutan juga! Mari shopping online di Zalora be obsessed dengan koleksi terbaru mereka dan layari blog Zalora Malaysia untuk berita fesyen terkini.


Amacam.. teruja tak..?? teruja tak..?? hehehe.. so jom reramai terjah ONLINE - ZALORA shopping.. kiki

Shopping time..!!!



1 comment:

Unknown said...

duit dah habis..heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...