Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, June 24, 2015

My life

Assalamualaikum...

Huh.. me sekarang menempuh jalan jem hari2.. pagi ambik masa 1jam setengah dan sama gak ngan masa balik.. letih kaki tekan brek uols.. huhu

Dan syukur setakat nih belum pernah lewat lg masuk opis.. ckp la jem crank camner pun.. alhamdulillah.. hihi




Tp penat tuh kompom ada ok.. berdebar sepanjang perjalanan tuh xleh nak kata surut kadar debarannya... yer la.. jauh perjalanan so bertambah la juga dugaannya.. eksiden depan mata la.. motor2 yg selamba berderet disebelah.. keta menghimpit ikut suka jew.. gerun ok

;(

Lg penat aka stress bila kena stayback.. aduhai.. blk lmbt sampai pun lewat.. bila masa ngan family.. bila masa nak betul2 rehat.. sebab esok pg2 kena bangun pg2.. kuar gelap balik pun gelap.. xde life ok..

Tp me cuba gak berpositifkan diri.. dah nak cari sesuap rezeki.. lagipun nak hadap nih dlm dua bln jew so... hati ada sikit senyum.. ;)

So cuba redha jew la.. kita tempuh jew la segala dugaan ini.. kannnnn..

posted from Bloggeroid

1 comment:

eelobor said...

kalo di pejabat saya ada beberapa orang staff yang berulang alik dari tempat yang agak jauh dan ada antara mereka jam 5.00am sudah keluar dari rumah setiap hari. ada antara mereka tinggal di bentong & juga mempaga (bentong). malah bos kami ulang alik dari temerloh ke gombak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...