Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, November 23, 2011

Shampoo Warning



Shampoo Warning

Check your shampoo bottle label. I don't know WHY I didn't figure this out sooner. Its the shampoo I use in the shower! When I wash my hair, the shampoo runs down my whole body and (duh!) printed very clearly on the shampoo label is this warning, FOR EXTRA VOLUME AND BODY! NO wonder I have been gaining weight!!!

Well! I have gotten rid of that shampoo and I am going to start using Dawn dish soap instead. Their label reads, DISSOLVES FAT THAT IS OTHERWISE DIFFICULT TO REMOVE.

Problem Solved!!!
If I don't answer the phone, I'll be in the shower!!!

Sumber: email.



**Demm.. funny uooollsss..Sekadar gurau senda tau... jgn lak cuba meniru perbuatan spt cite diatas... ahaks.. sengal gak nnt... hhhaaaa..





Terima kasih sudi singah blog Mama Yana... ;)

Sampai jumpa lagi...


****************************

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Nak tahu dulu kakak Uda kakak dulu masa mengandung alah dgn semua jenis syampoo dan powder. Tak boleh bau wangi sikit. Tapi ajaib dia boleh bau dish wash sunlight so dia mandi guna sunlight tau. Jangan ketawa tapi ini betul... bila beritahu anak dia (sekarang dah kat college pun) mesti ketawa besar...

mama maman aka yana said...

pelik2 peel org gandung nih kann.. sy dulu xbyk benda pelik2.. cuma xleh mkn bawang dan xsuka masam2 je.. hubby sy lak yg terlebih mengidam asam.. hhheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...