Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, July 28, 2015

Penganti Dia : Ku Redha

Assalamualaikum...

Nafsu.. susah nak dikekang.. dan wanita bersama nafsu berpisah tiada.. Nafsu shopping ok.. bukan nafsu lain ok.. tau korang ada fikir 'lain' dah tuh.. hahaha..

Kita kehilangan external harddisk.. smpi sekarang hati pilu... sedih ok.. sedih ngan kelalaian diri.. katner la dia sekarang kannn.. huhu..

So bila nmpk external kat LAZADA.. (nape la eks selalu menjenguk kat sana.. huhu) so hantu sopping nih tak duduk diam sudah.. klik.. klik.. settle.. haha

Sepanjang kehilangan hati ini tidak tenang.. so akhirnya dah ada penganti.. wlpun ada penganti hati tetap rindu pada yg lama.. huhu


Beli kat LAZADA... td tgk lagi murah lak benda alah nih..beza harga rm5 murah dr ai beli... sabar jew la.. huhu

Apa2 pun me redha sajew.. janji ada penganti sudah.. haha.. Nih percubaan pertama kali beli kat LAZADA.. alhamdulillah barang dihantar sampai ke umah..

:P

2 comments:

Diana Rashid said...

Tak suka beli benda2 gini kat lazada..takut barang china..heheh

eelobor said...

kalo duit banyak....nak shopping 5x sehari pun x de hal lah. mcm saya nie tak boleh nak ikut kehendak nafsu sangat, sbb duit tak lebat macam org lain

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...