Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, November 29, 2013

Bahaya 3 in 1

Assalamualaikum....

Terbaca nih kat fb...

Terkejut jugak almaklum hidup kita jamam ini semuanya minuman 3 in 1 di depan mata.. huhu... berlambak dipasaran... semuanya kunun nak cepat... tuh yg cepat dpt penyakit tuh... kannnnnnn

So sharing kat sini.. sambil2 nak ambik iktibar utk kurangkan pengambilannya berdikit2.. huhu...

Thursday, November 28, 2013

Motivasi

Assalamualaikum....
Mood masih mandung dan utk bangkitkan semangat... senantiasa baca artikel utk motivate diri...
Pastu share ngan kawan2.. senang nak update blog eks kalu gini... hehe

pic dr fb...

setelah sekian lama berusaha membelej tipon (nnt kita kasi tunjuk tipon baru eks... haha
#gedik eks..)

Tuesday, November 26, 2013

Sesuatu Sangat... ;p

Assalamualaikum...

lupa dah yg ai nih ada blog... rupanya.. hhhmmmmm..



nak citer macam2 tp cam tersangkut2.. macam takde keberanian nak menulis atau ada 'sesuatu' sgt... kik... malas la tuh..sesuatu eks... :-) 

life complicated... ada masanya rasa diri nak menyendiri.. hilang segala interest nak blogwalking aka kepochi baca blog org.. tah la.. 'sesuatu' sgt... sila hati2.. kalu rajin sila kira banyak mana ayat 'sesuatu' akan timbul dalam ini entry... kahkah

bukan me tak masuk blog korang... masuk dan baca.. pastu diam2 kuar.. gitu la skrg.. tah la.. cam dikhabarkan jap td.. sesuatu sgt.. lg lama tinggalkan blog lagi rasa cam dah terbiasa... malah dlm minda sekarang nih pun... setiap entry yg ada pun banyak merepek jew pun... haha... so kalu tinggalkan pun takper kot... haha..

atau mungkin me menantikan momentum utk kembali mencoret seperti dahulu.. mengharapkan sesuatu tp sesuatu jugak yg buat hati bertanya2... mungkinkah ada lg minat..?? hihi... well... dr dasar hati mmg sayang dan nak terus mencoret tp sesuatu mcm idea dan kekentalan hati utk meneruskannya smpi la ke butang publish.. tak kunjung tiba...sesuatu sgt...

apa pun yg berlaku skrg dlm hidup ini.. me just geleng kepala dan bangun teruskan jew perjalnan hidup.. cam tak kuasa aku nak ingat.. nak kesah.. nak fikir.. lantak kau la.. gitu.. hhhmmmm atau mungkin masih lagi dalam keadaan luar sedar yg me boleh hadap segalanya sebab kepala masih kosong... huhu... bagus gak penangan bercuti kali nih...wwlpun bercuti dlm keadaan terpaksa pergi sebab semuanya dah dibooking aka dibayar oleh kad kredit.. kiki

apa yg me merepek nih kannnn.... sabar jew la.. nih gara2 badan takleh lena sebab panas teringat2 keadaan sejuk jew kat langkawi.. kalu kat sana lepas isyak dah dodo dah... takde maknanya nak boleh buka mata... penat tak hengat.. :-)


Monday, November 25, 2013

Aku Terbang Seakan Helang

Assalamualaikum...




penat tak abis.. kaki krem tak hengat...tp hati rasa lapang dan mood cam kena cas positif jew.. wlpun henfon rosak (lagi sekali) me cuma boleh geleng kepala... ambik simkad masuk dlm phone nokia c5.. tipon lama... relax jew.. lantak la.. sakit pala nak fikir.. kiki.. mujur jugak ada phone nih.. boleh gak la gunanya...

masa dok dinner malam pertama kat langkawi... ternampak ada sorang adik dok layan burung helang (replika) nih so cepat2 cari dan skrg maman pun jadi syok dok main ngan replika helang ni... cam cumil jew.. cam syok jew.. kiki

percutian kali nih cam me puas sgt.. masih terbayang2 kehijauan kebiruan air laut di pulau.. tenang sgt.. besh sgt.. nnt jew bila free me citer yer.. if ada ruang masa utk menulis.. terasa kekok menulis sekarang.. lama betul biarkan blog menyepi.. ada yg rindukah..?? :-)



Monday, November 18, 2013

Keputusan AF: Lain Dari Jangkaan Mama

Assalamualaikum...

Selepas 10 minggu berentap di atas pentas AF2013, akhirnya Faizul dinobatkan sebagai juara program realiti ini. Dengan kemenangan tersebut, Faizul membawa pulang  hadiah utama wang tunai RM100,000, kontrak rakaman bernilai RM100,000 dan trofi sumbangan Astro yang disampaikan oleh pengilham, Datuk Siti Nurhaliza.
faizul juara afPasangan duo Azhael yang diserap masuk menerusi AFMASUK pula berjaya menduduki tempat kedua dan membawa pulang wang tunai RM30,000 dan sebuah trofi sumbangan Astro. Tempat ketiga dimenangi oleh Amira yang menerima RM20,000 dan Indah pula mendapat tempat keempat serta RM10,000 sebagai hadiah.
faizul juara af
Tempat kelima dan keenam masing-masing dimenangi oleh Nabila dan Aisyah. 

sumber : SINI


Notakaki: Me mengharapkan Aishah yg menang.. hehe.. tp Amira dpt tmpt ke tiga pun me dah seronok.. kiki


Sunday, November 17, 2013

Tipon kita rosak lak... huhu :((

Assalamualaikum...


Apa la nasib... tipon rosak.. takleh nak on sejak ptg semalam...

kisahnya gini...

balik dari umah mil semalam.. me pun kuarkan tipon utk cas sebab mmg bateri dah weak... me terkejut gak bila pegang phone tuh.. panas sgt.. tp me cas je.. masa tuh phone still bernyawa lg... takde la nak syak apa-apa pun... pastu me biarkan jew phone tuh... gi layan cite korea uols... :-)


dalam sejam pastu me tgk blk tipon tuh.. pelik.. sebab sebelum tuh ada me dengar email masuk kat phone tuh.. tgk2 blank jew.. try on balik tp still blank..aduhai.. me tak tau nak buat apa.. papa takde kat umah.. so me suspect maybe bateri weak lg kot.. huhu



sampai sekarang la.. tak leh on.. papa pun dah try tgk..mmg tak tau nak buat apa.. huhu. dari semalam dok cari resit tipon tuh... tak jumpa dah wei.. sedangkan baru dua bulan jew.. huhu

camner nih...patut dpt tukar baru kan sebab phone tuh ada warranty setahun.. mana la resit tuh... huhu


stresss..sakit dah kepala memikir mana hilangnya resit tuh.. lg stress nak kena kemas blk brg2 yg kami selongkar tuh... huhu... sakit kepala.. dah la takleh tidur mlm... me gini la.. sakit kepala fikir psl tipon tuh.. takkan nak ken beli tipon lain kot... huhu..

papa please ganti tipon baru utk mama... nak s4 boleh..?? kiki..demand takleh blah.. cabut bulu la nak beli tipon... agak2 bulu apa la yg laku eks... kahkah..




ada sebarang cadangan uols..??



kaitan Link

http://mamayana10.blogspot.com/2013/09/plan-internet-terbaik-untuk-smartphone.html


Friday, November 15, 2013

Fwd: FW: Awal, Pertengahan, Penghujung Perkahwinan


Kisah sedihku senandung... tolong fikir banyak bagi sesaper yang aniaya isteri cam nii....


Awal Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Jom..dari duduk rumah, bosan plak.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "Abang penat laaa..Ayang pergi sendiri laaa..naik lrt ke..drive ke..teksi ke.."
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Jom kita pergi shopping"
Suami : "apa shopping moping..?..aku kompang kang...."
***
Awal Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "OK..no problem.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "Awak tak boleh masak ke ?"
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Hari ini kita makan kedai ye.."
Suami : "awak nikah je lah ngan mamak kedai tu..."
***
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang mengandung.."
Suami : "Abang tak sabar nak lihat anak kita.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Abang tolong buat susu anak.."
Suami : "Abang mengantuk laa..ayang buat laaa.."
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Cuba awak tegur anak tu sikit.."
Suami : "Haiii..anak awak..memang ikut mak...gerenti bengong nyer..."
***
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "OK..no problem.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : "Saya penat, awak ajelahh yang buat.."
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang masak, abang kemas rumah ye.."
Suami : " apa kata awak masak, awak kemas, awak buat sumer...saya nak kuar ngan maid kita yg baru ni...."..
***
Awal Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Apa yang ayang inginkan.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "Setiap tahun saya berikan...tak cukup lagi ke ?"
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?"
Suami : "kompang nak ?"...
***
Awal Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "takpe, biar abang masak.."
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : "masak jer la apa2 jer.."
Penghujung perkahwinan
Isteri : "Ayang tak pandai masak.."
Suami : " bakar je lar dapur tu..."...



sumber: email.





Wednesday, November 13, 2013

Pertanyaan: kereta sewa murah

Assalamualaikum...

kita tanya betul2 nih.. ada sapa boleh kasi contact no org sewa kereta murah2 kat langkawi.. tolong la yer..

tau time nak gi nih time cuti sekolah... mmg double la diorg dok ambik... tipon2 semua cam papa tak puas hati... dok ckp mahai... mana mama nak cari kannnn..???

sian wanita2 yg jadi seketeri nih kannn... seketeri temporary.. haha.. mama dah nak byr deposit dah... tgk2 papa tak setuju.. geram ok..

apa viva time cuti nih diorg kasi rm90 sari tuh mahai ka??? cheq tak geti wei... hehe.. ceh... speaking alor star dah... kiki



kita nih within out of budget... byk money koar dah sebelum nak gi sana... so nak buat guano.. kena la bertahan kannn... ala yg tinggal pun keta sewa ngan duit mkn... ngan kot2 nnt nak gi tgk pulau ke... snorkeling ke... atau nak beli coklat ka sikit2 kannnn... atau kiriman dr tokma yg suruh tgkkan set periuk2 yg lawa2 tuh... kannnn...


Ngeri tau... duit takde tp tiket flight dah booking aka dah byr la guna kad kredit... ngan booking chalet aka dah byr gak ngan kad kredit... huhu... nak byr blk tuh satu hal dah tuh... kannnn

anak pun dah tau... nak kansel pun cam bazir lak kannn... ari2 dia dok kira bila cuti sekolah... hahaha...

so gi la jugak... tgk la camner nnt.. hahaha

Eh... sila bantu mama nih yer... kot2 ada yg boleh kasi sewa murah sikit dr rm90 tuh... kot2 boleh man-man kasi rm70 ke... rm 60 ke.. rm50 ke... haha.. nak sewa minggu depan dalam 4hari 3 mlm jew... kami takde nak bawa balik punya... kahkah.... #sengalsungguh...#bergurau sikit...

tolong yer... tolong yer... mekasih bg yg sudi...




Damai


Assalamualaikum...

terasa diri kerdil antara mereka2... lg kerdil nak bandingkan ngan kuasa penciptaku...

tp setiap insan diciptakan ada serba utk setiap kejadian... ada munafaat utk kehidupan...

jika difikirkan pasal dunia... pasti takkan habis harta dunia nak dikorek... harta akhirat lak bagaimana?? adakah sekeras kerja didunia usaha utk mengejar harta akhirat..?? seriau jika memikirkannya...

serius... hati banyak berkata2 sekarang.. jika ada insan yg sudi mendengar pun seakan ruang waktu terhad sgt... belum habis cerita dah kena stop... huhu

mungkin kena ajar me bertakafur dengan NYA.. mungkin akan hilang segala keluh kesah dan sakit hati... me tak pandai nak menyatakan diri ini bahagia 100% sebab wanita ini punya pelbagai kehendak... huhu

Tuesday, November 12, 2013

Jom sama2 puasa sunat

sumber dari kawan.. kat wassap (canggih kan sekarang... mcm2 jenis sosial network.. kiki)

so jom sama2 puasa sunat esok sampai la ari jumaat.. kiki

Grow up..

Assalamualaikum...

hai... lama tak update.. kiki... arini sajew nak cite kisah aritu.. masa kaki kita membengkak dan sakit... gara2 kaki takde mata.. kahkah

Me kan sakit kaki ari ahad pagi.. Tp smpi malam baru la tergedek2 nak cari klinik.. Ingat tuh keadaan terkawal.. Malas nak gi klinik wlpun masa tuh cam bengkak sikit dan sakitnya ya allah berdenyut2..

Lepas maghrib gitu me ajak papa bw mama gi klinik.. Tak tahan sakit.. Pastu risau sikit sebab me cam takleh nak pijak penuh kaki tuh... Takut la patah ke apa kann...

Masa me siap2 tuh... Boleh dia tanya.. 'Mama tak bawa baju ke.. Karang kena tahan kat hospital takde baju lak'

Amboi... Dia ingat sakit mama serius sgt kot.. Smpi suruh bawa baju... Kiki... Suka ke mama kena tahan masuk ward..??

Papa ckp la.. 'Mama nak gi klinik jew.. Nak minta ubat.. Kalu doktor ckp teruk baru gi spital.. Nnt kena tahan ward maman la jaga mama yer... Hihi'

'Ok.. Boleh jew...'

See... Dah matang sikit kann teruna mama... Hihi... Siap nak suruh mama dok spital lagi... Suka la tuh.. :)

Sunday, November 10, 2013

Apa komen anda pasal jenama ini

Assalamualaikum...






mak mentua dan adik ipar mama dah pakai lama.. dah nmpk perbezaannya... semua dah cerah dan jeragat mil pun dah hilang.. skrg muka mil lagi cerah dan nmpk muda jika nak dibandingkan ngan menantu kesayangannya ini... kiki


kita pun nak jelita jugak... kahkah...:-)

nnt boleh la ckp... cam cantik jew... cam comel jew.. kannnn

Thursday, November 7, 2013

Semakin sembuh... :-)

Assalamualaikum...






me suka drive tak pkai kasut.. kiki... sila jgn saman yer bapak polisi.. :-)


arini cuba2 bawa keta... alhamdulillah.. bengkak dah semakin kurang.. berdenyut sakit pun belah malam jew... tp takper.. telan jew ubat tahan sakit kannn... :-)

arini mama cuba drive ke umah mil... ala bukan jauh pun... dalam 15minit jew pun :-P

dan arini mama drive hantar maman dan adam (sepupu maman) gi sekolah agama... seronok la anak mama.. kiki... tak pernah2 mama hantar dia gi sekolah... :-)





thanks buat kawan2 yg mendoakan kesembuhan mama... alhamdulillah... :-)

Wednesday, November 6, 2013

WW | Spm


Selamat berjuang adikku semoga berjaya hendaknya...

Bagaimanakah anda menilai pekerjaan anda?

Assalamualaikum...


Adakah anda mendapat kepuasan bekerja yang setimpal dengan usaha yang anda berikan?

    Sebagaimana yang kita ketahui, seseorang itu tentunya akan meletakkan keutamaan masing-masing apabila memilih pekerjaan. Untuk mengetahui sama ada pekerjaan atau kepuasan yang diperoleh daripada pekerjaan yang penting kepada anda, sila buat latihan yang telah disediakan di bawah. Latihan di bawah HANYA memberikan anda gambaran kasar tentang kepentingan pekerjaan anda dan kepuasan yang anda kecapi daripada pekerjaan anda itu.

Baca setiap soalan dengan teliti dan tandakan (/) untuk jawapan YA atau (X) untuk TIDAK.
Bagaimanakah Anda Menilai Pekerjaan Anda?
1.   Mahukah anda membatalkan cuti anda jika anda mendapat peluang untuk kenaikan pangkat pada waktu yang sama?
2.   Adakah anda menaruh harapan untuk hidup seperti seorang bintang filem pada satu hari nanti?
3.   Pernahkah anda idamkan untuk membeli sebuah rumah yang lebih besar pada masa hadapan?
4.   Adakah anda bekerja dengan harapan untuk membuka perniagaan anda sendiri pada satu hari nanti?
5.   Apabila tiba masanya untuk membuat sesuatu keputusan, adakah mudah bagi anda untuk melakukannya?
6.   Adakah anda mempunyai nilai-nilai diri yang boleh membuatkan anda berjaya dalam kerjaya anda?
7.   Adakah menjadi terkenal itu menarik perhatian anda?
8.   Adakah anda seorang yang sanggup menerima pujian daripada kerja yang telah dilakukan oleh rakan sekerja anda?
9.   Adakah anda seorang yang suka memberi arahan kepada orang lain?
10. Bolehkah anda bekerja dengan orang yang anda tidak suka jika keadaan ini dapat meningkatkan lagi kedudukan anda di pejabat/syarikat itu?
11. Mahukah anda menerima tawaran pekerjaan yang lebih baik walaupun pekerjaan itu akan memisahkan anda daripada keluarga anda?
12. Adakah anda berasa yang anda lebih berkebolehan daripada orang lain?
13. Adakah anda akan menghadiri majlis atau perjumpaan yang diadakan oleh ketua/majikan anda daripada menghadiri majlis yang diadakan oleh rakan-rakan anda?
14. Adakah anda berasa bosan jika anda mengambil bahagian dalam permainan yang tidak mendapat perhatian ketua anda?
15. Pernahkah anda memikirkan bagaimana anda hendak meraikan kejayaan anda sebagai seorang jutawan?

Bagaimanakah kedudukan anda?
Setelah melakukan latihan yang diberikan, anda dikehendaki mengira jumlah markah yang anda peroleh. Untuk setiap jawapan YA, berikan diri anda 1 markah.
         Jika markah anda di antara 9 hingga 15, anda seorang yang bercita-cita tinggi dan mempunyai azam yang kuat. Anda menggunakan pekerjaan anda untuk mendapatkan kejayaan dan kekayaan. Anda mungkin kecapi kepuasan bekerja tetapi kepuasan bekerja itu tidak memainkan peranan yang penting dalam hidup anda.
         Markah di antara 5 hingga 8 menunjukkan bahawa anda bekerja hanya untuk mendapatkan wang dan tidak lebih daripada itu. Hal ini bukan bermakna anda tidak ada peluang untuk mendapatkan pekerjaan yang lebih baik, tetapi anda masih belum bersedia untuk melakukan pengorbanan yang diperlukan dalam pekerjaan itu nanti. Pada banyak ketika, anda mendapat kepuasan daripada pekerjaan yang anda lakukan. 
         Jika markah anda ialah 4 dan ke bawah, anda seorang yang tidak mementingkan darjat atau gaji yang lumayan. Anda lebih suka memilih pekerjaan yang memberikan anda masa lapang. Anda mendapat kepuasan daripada pekerjaan yang anda lakukan.



SUMBER : SINI


 hehe... jom cuba memahami kita sendiri dalam pekerjaan yg kita lakukan skrg... cuba perbaiki diri jika mmg kita nih berada dalam ruang lingkup jauh dari apa yg kita hendak... semoga kita akan berjaya... :-)

lagipun nih awal tahun kann... elok kita berazam utk berubah... demi hidup yg lebih baik...



Tuesday, November 5, 2013

Video lumba lari yg mengecewakan





Assalamualaikum...


First time upload video kat sini... :-)

Nih video yg papa ambik masa sukaneka sekolah maman ari ahad lepas...

terdengar suara papa ckp.. "maman last sekali"

dan dibangkang oleh bestfriend maman... kiki...





nih la alif... sepupu maman yg bersemangat bagi sokongan padu utk maman... :-)


tp sayang... maman dpt no last dlm acara lumba lari 50m ... maman dpt no satu dalam lumba lari masukan air dalam botol... pastu maman dah tak larat dah... penat.. kata maman...


takper la... janji maman enjoy sudah... kannnn... bg mama... mama berbangga ngan maman... :-)

 pagi tu lg dia cam takmo gi.. maybe dia dah tau lawannya kuat2 belaka kot... haha




Selamat menyambut tahun baru uols... semoga sama2 berazam utk berubah kearah yg lebih baik... insyaallah... :-)


Dinding rumah unik bercorak batik

 Update: saksikan kekreatifan mereka...


Dinding Rumah Unik Bercorak Batik Di Negara Paling Miskin
Mud Rumah Tiébélé, Burkina Faso Afrika. Tiébélé adalah sebuah kampung di Burkina Faso, sebuah negara miskin di Afrika Barat. Tiébélé terkenal kerana seni bina yang menakjubkan Gourounsi tradisional mereka dan dinding rumah dihiasi  mereka.




Burkino Faso mungkin merupakan negara termiskin di dunia tetapi orang-orangnya yang begitu kaya dengan budaya dan menghias rumah-rumah mereka dengan cara ini adalah sebahagian daripada warisan budaya indah mereka.

Orang Kassena telah menetap di wilayah Burkina Faso dalam 15 abad. Orang Kassena membina rumah-rumah mereka sepenuhnya bahan-bahan semulajadi,tanah, kayu dan jerami. Selepas pembinaan, wanita itu membuat mural di dinding menggunakan lumpur berwarna dan hitam putih. Reka bentuk yang juga berfungsi untuk melindungi dinding diri

__,_._,___
Sumber email.
Me tak pasti kalu picnya dpt korang tgk ke tak... Hehe... Nih update blog melalui email jew nih.. Kalu ikutkan kat pandangan me skrg pic dia cam takde la.. Huhu

Monday, November 4, 2013

Ini takdirnya...

Assalamualaikum...

Minggu lepas semasa teman2 ofis sibuk bertanyakan siapa yg bercuti hari isnin..almaklum la cuti tersepit.. kiki

Me senyum dan cakap me tak cuti... cuti tinggal 2 hari jew lg... me nak simpan cuti utk hal2 yg diluar jangka... tp jika nak dikatakan hal sebenarnya ialah.. hati dan perasaan me meronta2 malas nak gi kerja... lagi2 la ngan keadaan meja yg tak besh.. takleh nak curi masa (teruk kan me) hihi...kerja jew.. robot pun boleh meletup nih... kiki

tp tuh la.. kejadian pg ahad mengubah segalanya... bukan hanya boleh lepak malah kena melepak.. sebab kaki sakit.. nak bergerak pun susah... wuhuwuhu

yg best tuh.. maman jadi my penjaga.. kiki.. dia takmo gi umah wan (mil) dia... sekolah tutup arini.. sebenarnya siapa yg jaga siapa nih.. kannnn.. :-)


Sunday, November 3, 2013

Malang Tak Berbau



Assalamualaikum..



nmpk tak pic tuh..??


kaki kita sakit la awak.. hehe.. terlanggar pintu pagi tadi.. bangun nak gi ambik air sembahyang subuh tadi.. bergelap jee... camner tah.. sakit tak hengat... berdenyut2 ok.. huhu

nmpk cam biru sikit kat belah tepi jari keliking kaki kanan mama... dah letak yoko yoko nih.. tp maybe nak kena gi klinik kot.. huhu

dah arini maman ada sukaneka kat sekolah.. tak dpt la nak tgk anak mama berlari arini...:'(

pray for all gud thing in my life uols... huhu

Saturday, November 2, 2013

Happy Deepavali


Happy deepavali and enjoy ur holiday friend... :p



Pic : snap kat depan lobi office.

Friday, November 1, 2013

Gurau senda

Assalamualaikum...

Pg2 biasa bertegur sapa ngan opisboy sebab skrg dia duduk dpn me.. dia selalu berpindah randah punya.. takde meja khas utk dia pun.. kalu ada meja kosong situ la dia duduk.. kiki.. skrg my jiran org Filipina.. dia blk kg for renew visa tgk2 tak dpt renew.. so dia stuck kat sana.. dah dkt sebulan dah..

Dia tegur me.. katanya.. ari2 kau mkn roti.. kaya kau..

Eh.. mana ada.. kau ari2 mkn nasi lemak tuh.. lg kaya..

Betul tak..?? hehe

Kita mkn roti pun rege rm0.60 jew satu.. kadang2 telan satu kadang2 dua.. hehe









Kalu tgk smpt nak beli telan biskut kat office.. apa de hal… kannn


Orang kaya ke..?? hahaha










LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...