Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Sunday, November 10, 2013

Apa komen anda pasal jenama ini

Assalamualaikum...






mak mentua dan adik ipar mama dah pakai lama.. dah nmpk perbezaannya... semua dah cerah dan jeragat mil pun dah hilang.. skrg muka mil lagi cerah dan nmpk muda jika nak dibandingkan ngan menantu kesayangannya ini... kiki


kita pun nak jelita jugak... kahkah...:-)

nnt boleh la ckp... cam cantik jew... cam comel jew.. kannnn

7 comments:

Siti Asiah said...

mber Asiah ade pakai, npk makin ptih n gebu kulit muke dia...;)

Kakzakie said...

Setahu kakak product ini ada paraben yg bahaya itu Yana. Cuba tengok sekali lagi betul tak... kalau tak ada tak apa...

TiranaAduka said...

salam
Ok je..bg ta.

Maria Firdz said...

boleh aje akk nk cuba... hehe...

PearlVelvet SueQys said...

salam singgah pagi membaca!

eelobor said...

yer....saya pun daha pakai 3 bulan. memang terbukti.... (hihihihi)

Noe said...

tak pernah la cuba product ni...apa2 check dulu sebelum pakai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...