Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 25, 2013

Aku Terbang Seakan Helang

Assalamualaikum...




penat tak abis.. kaki krem tak hengat...tp hati rasa lapang dan mood cam kena cas positif jew.. wlpun henfon rosak (lagi sekali) me cuma boleh geleng kepala... ambik simkad masuk dlm phone nokia c5.. tipon lama... relax jew.. lantak la.. sakit pala nak fikir.. kiki.. mujur jugak ada phone nih.. boleh gak la gunanya...

masa dok dinner malam pertama kat langkawi... ternampak ada sorang adik dok layan burung helang (replika) nih so cepat2 cari dan skrg maman pun jadi syok dok main ngan replika helang ni... cam cumil jew.. cam syok jew.. kiki

percutian kali nih cam me puas sgt.. masih terbayang2 kehijauan kebiruan air laut di pulau.. tenang sgt.. besh sgt.. nnt jew bila free me citer yer.. if ada ruang masa utk menulis.. terasa kekok menulis sekarang.. lama betul biarkan blog menyepi.. ada yg rindukah..?? :-)



1 comment:

eelobor said...

best nya pegi bercuti....ada bawak balik cenderamata lebih tak? nak magnet kat peti sejuk tuh. hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...