Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, November 12, 2013

Grow up..

Assalamualaikum...

hai... lama tak update.. kiki... arini sajew nak cite kisah aritu.. masa kaki kita membengkak dan sakit... gara2 kaki takde mata.. kahkah

Me kan sakit kaki ari ahad pagi.. Tp smpi malam baru la tergedek2 nak cari klinik.. Ingat tuh keadaan terkawal.. Malas nak gi klinik wlpun masa tuh cam bengkak sikit dan sakitnya ya allah berdenyut2..

Lepas maghrib gitu me ajak papa bw mama gi klinik.. Tak tahan sakit.. Pastu risau sikit sebab me cam takleh nak pijak penuh kaki tuh... Takut la patah ke apa kann...

Masa me siap2 tuh... Boleh dia tanya.. 'Mama tak bawa baju ke.. Karang kena tahan kat hospital takde baju lak'

Amboi... Dia ingat sakit mama serius sgt kot.. Smpi suruh bawa baju... Kiki... Suka ke mama kena tahan masuk ward..??

Papa ckp la.. 'Mama nak gi klinik jew.. Nak minta ubat.. Kalu doktor ckp teruk baru gi spital.. Nnt kena tahan ward maman la jaga mama yer... Hihi'

'Ok.. Boleh jew...'

See... Dah matang sikit kann teruna mama... Hihi... Siap nak suruh mama dok spital lagi... Suka la tuh.. :)

3 comments:

ZalinZalina said...

Mudah2an cepat sembuh :)

eelobor said...

hehehe....sayang kan dia kat mama dia. nak suh mama dia cepat sembuh. berehat2 kat hospital tak mahu lasak2 jadi superwoman

Noe said...

hehehehehe...dah boleh fikir dah Maman...semoga kaki tu cepat sembuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...