Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 4, 2013

Ini takdirnya...

Assalamualaikum...

Minggu lepas semasa teman2 ofis sibuk bertanyakan siapa yg bercuti hari isnin..almaklum la cuti tersepit.. kiki

Me senyum dan cakap me tak cuti... cuti tinggal 2 hari jew lg... me nak simpan cuti utk hal2 yg diluar jangka... tp jika nak dikatakan hal sebenarnya ialah.. hati dan perasaan me meronta2 malas nak gi kerja... lagi2 la ngan keadaan meja yg tak besh.. takleh nak curi masa (teruk kan me) hihi...kerja jew.. robot pun boleh meletup nih... kiki

tp tuh la.. kejadian pg ahad mengubah segalanya... bukan hanya boleh lepak malah kena melepak.. sebab kaki sakit.. nak bergerak pun susah... wuhuwuhu

yg best tuh.. maman jadi my penjaga.. kiki.. dia takmo gi umah wan (mil) dia... sekolah tutup arini.. sebenarnya siapa yg jaga siapa nih.. kannnn.. :-)


6 comments:

adrianna syaz said...

Siannya dia..semoga cepat sembuh ya :)

Kakzakie said...

Dah kenapa pulak kaki tu Yana?

Tak apa maman jaga mama ye sayang. Tengok kaki mama tu sampai tak boleh pergi kerja dah...

Qhaifa Nur said...

sakit tuh...
cepat sembuh...

Namee Roslan said...

jaga diri okeh !! nak buat mcm mana...kena banyakkan rehat. terpaksa guna jugak cuti. hehe. :) take care ok :D

Suliana said...

alahai siannya. get well soon..

eelobor said...

Hehehe....nanti boleh rehat jer. Suh cik abang buatkan semua. Masak, kemas umah, bla bla bla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...