Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, January 30, 2016

Follower Dah Kurang

Assalamualaikum...

Terkejut bila tgk bilangan follower menghilang hampir 50 orang.. huhu.. nih semua gara2 me xupdate atau mmg blog nih merapu jew..eh.. mmg merapu jew kannn.. hahaha.. terima kenyataan yana.. hhhmmm.. xper la.. kalu dah bkn jodoh.. me redha jew.. 

Me akui.. mmg nak update blog nih selalu xdtg idea.. kalu ada idea pun masa xada nak merealisasinya dan akhirnya lupa.. dah jdnya xde update.. huhu

Ok la.. arini hari minggu so baru ada ruang nak belek blog.. hehe

Aktiviti harini..?? Membersihkan peti sejuk dr fros yg ngah bermaharajalela.. haha.. busy.. busy.. kiki

Smbil2 tuh basuh kain.. berkejar ngan air yg slow.. dlm 3bln nih apartment kami dijalankan penukaran meter air hakmilik syabas.. alhamdulillah.. harap pasni bil air boleh la dpt free.. kiki

Apa hal la me update hal life me nih.. kiki.. sajew dr xberupdate.. nnt byk benda dah dirangka dan akan berupdate diblog.. excited sgt.. haha.. tolong la dpt siap cepat eks.. hahaha.. ok la.. semuanya psl throwback percutian last year.. kahkah.. hhhmmm.. harap siap dan dpt di publish.. hahaha


Ok la.. until next entry.. bye.







3 comments:

Qhaifa Nur said...

Perasan juga follower dh makin kurang kini...
Ktanya pembersihan dr cik google..entah betul entah idakk
Selamat berhujung minggu.

aryan azra said...

Rasanya blogspot buat pembersihan agaknya, bukan yana saja, akak yg follower tak seberapa ni.pun kurang juga 3 follower, ramai juga akk baca follower blogger lain pun kurang

Diana Rashid said...

saya hilang follower nak dekat seribu..heheh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...