Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 23, 2015

Panik sgt

Assalamualaikum..

Semalam kita diserang panik.. sebab utamanya ialah kena stayback disaat perut kosong dan badan penat... stress (patut la cepat tua ai.. huhu)

Balik kul 6.40ptg.. tuh pun main lari cabut jew.. haha

Letih la sbb buka puasa jew pun ngan secawan kopi jew kannnnn... huhu

Bukti me PANIK ialah..

- swap kad utk kuar dr lobby.. tak boleh2 - sakit hati.. mesin sensitif atau ai tak reti swap.. haha

- nak jumpa kunci keta dlm beg punya la susah.. sampai buang satu2 barang dlm tuh baru jumpa

- bila nak kuar dari basement parking me swap kad TNG kat parking mesin.. sengal ok

- hati mula berdebar2 nmpk bontot keta tuh cam dekat2 jew.. gerun takut terlanggar bontot keta org

-  berdebar tgk jam.. walaupun tau kompom2 takkan mampu sampai umah nyer utk buka puasa.. buka puasa dlm keta jew la.. tp takde benda pun dlm keta hatta setitik air.. sabar jew la..


posted from Bloggeroid

3 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
faham sangat...pernah alaminya.
jadinya, buka puasa dengan telan air liur sendiri je

anyss said...

Assalamualaikum,
faham sangat...pernah alaminya.
jadinya, buka puasa dengan telan air liur sendiri je

anyss said...

Assalamualaikum,
faham sangat...pernah alaminya.
jadinya, buka puasa dengan telan air liur sendiri je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...