Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, August 11, 2015

Jahanam

Assalamualaikum...

Nih yg geram nih.. beli mahal2 (mahal dlm condition me ok.. bkn org lain.. mungkin bg org lain.. murah yg amat nih.. kannn) siap maman boleh ingat janji2 mama kat dia... 'yg nih yg last.. xde dah nak beli2 lg dah.. last dah...' maman cite kan tokma dia.. boleh... hahaha






Nampak tak..?? terkopek sudah.. gam gitu jew eks.. me lak.. namanya beg besar so banyak la me masukkan dalam beg... hahaha.. terlebih muatan sudah.. kiki

dah insaf nak beli beg sembonia lg.. kita tgk beg juruletih la pulok gamaknya... kahkah.. yg tuh mmg boleh tgk sajew la.. tak mampu lak.. kahkah..


sabar jew la.. itu jew la yg termampu.. 



10 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik pernah beli beg yang kakcik rasa agak mahal, tapi pakai sekali dah terbarai... hmmmm... Baik beli yang murah, bila rosak pun taklah rasa ralat sangat... :(

mama maman aka yana said...

Kakcik.. tuh la pasal.. sakit hati kannn... huhu

HASRUL HASSAN said...

Kenapa ehh, orang perempuan kalau lagi besar beg tangan, lagi banyak benda dia sumbat dalam tu .. huhuu..

mama maman aka yana said...

haha.. kami kaum wanita suka menguna ruang yg ada sebaik yg mungkin... kiki

iryanty ahamad said...

sayangnya..mahal jangan disangka berkualiti kan..

Diana Rashid said...

alah..kalau boleh tukar ganti tak pe jugak kan??dah la baru beli..kaler cantik,jadi gitu pulak..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

saya pula beli dalam i.g...bila dpt ghupernya punya ler besar..huhuhu

wahida said...

aku punya henbeg pun besor...senang aku sumbat segala mak nenek dalam tu...hahaha...

jeBateja said...

Alaaaaa...beli lah lagi...beli laaaa

eelobor said...

mintak jer cik abang gantikan yang baru....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...