Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, October 23, 2015

#Sedihhhhh

Assalamualaikum...

Terpanggil nak carut gak... boleh.. haha




Bkn carut sebenarnya... cuma nak luah rasa hati.. ada ke patut ckp gitu kat cikgu kita.. cikgu yg ajar kita since berak dlm seluar... kencing merata dlm kain..

Tak patut... tak patut...

Kita takkan jd CEO kalu xde cikgu ajar abc kat kita... kita takkan jd engineer kalu xde cikgu ajar 123 kat kita...

Ya allah... malu rasanya baca komen2 keyboard warrior nih... xkira tino.. xkira jate... sama naik jew...

Dah tuh ada lak kata.. anak nih beban kat kita mak bapak sbb sekolah tutup.. kena bawa anak masuk opis... untung dpt bw masuk opis cikkak... kami kerja swasta lg xblh ok.. huhu

Minta tolong tumpang umah jiran.. syukur jiran ok.. dpt gak la mama kerja kat opis tenang sikit dr fikir keselamatan anak... kalu boleh nak letak dpn mata.. tak tau la org lain.. huhu

;(

posted from Bloggeroid

1 comment:

Ida Khairani said...

Saya selalu rasa orang yg comment negatif tu saja nk cari publisiti murahan macam ni.. orang print screen n viralkan.. hehe.. saja ja comment kontroversi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...