Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, May 29, 2014

Cadbury Zip punya citer..

Assalamualaikum...


Semalam kuar gi Tesco.. beli barang dapur..

Time nak bayar tuh.. si adik kira2 tegur.. 'encik betul2 ke nak beli coklat cadbury tuh..?? kalu taknak sy boleh tolak terus.. (sebab dah dikira baru dia perasan.. harap kami mmg tak perasan pun.. huhu...)"

Terpinga2 kami.. sebab mmg kami tak ambik pun.. cepat2 tgk kat dlm plastik.. jumpa nih..


pic hasil google.


Mengucap panjang.. kami tau pasal DNA khinzir tuh.. wlpun bukan semua barang yg ada DNA tuh tp perasaan was2 tuh tetap ada..

Nih kerja si anak la nih.. dia yg ambik dan letak kat bakul.. kami tak perasan pun.. teruk kan kami.. huhu

Nasib baik la adik cashier tuh perasan.. syukur sgt.. atleast takde la membazir kat tong sampah kannn.. hahaha..


3 comments:

Umie Artoqiemie said...

seb baik cashier prihatin hehe

LYAfrina said...

samalah dgn lya..walaupon 2-3 produk keluaran dia y sah ada DNA tu.. tp ttp was2 dgn y lain..sbb dia proses di kilang sama..smestinya gna peralatan n acuan y sama kot

n O e s u h a i m i said...

sama la..was2 tu tetap ada...mmg x beli la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...