Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, February 22, 2014

Aplikasi Android - Sweet Wallpaper

Assalamualaikum..

Satu lg aplikasi smartphone atau android utk lenovo ku.. suka-suka tukar nak wallpaper mana nak guna.. hihi

Sweet angat... super cun giler la... :-)



Aplikasi SWEET WALLPAPER.. sila download kat play store uols ok... free jew uols... :-)


Uols tak rasa ini menarik... huhu... leleh air lior ok..


Skrg guna wallpaper nih... :-)



Nih sebilangan wallpaper yg ada.... cumil dan sweet eks..

Geram tgk... huhu


Dok tgk wallpaper 'sweet' angat... buat tuan dia jadi geram... so sila bertukang kat dapur buat 'sweet' sendiri... hihi... siap jugak la dua bekas kecik Triffle... kiki... nak menanti esok hari, dah separuh dah satu bekas.. camner tuh... :-)


Me perasan sgt sekarang nih... kalu org tanya nak makan apa..??? mesti me jawab takde selera... tp kalu dok depan makanan kompom bertambah2... nak2 makan nasi.. fail diet gua... haha

Sabar jew la... :-)





3 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

tengok gambar jer pun geram sangat...nampak sweeet sangat rasa nak makan...

eelobor said...

Hehehe....nk makan apa2 pun ok sis ketika mana kita tgh berselera skrg nie. Tp kesihatan ttp kena jaga....mkn kena control kuantitinya....

Maria Firdz said...

Comei2 n sweet je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...