Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, February 5, 2014

Rakan Gossipku

Assalamualaikum...


Bila telefon tertinggal...




seeee... rakan pen'gossip'an tinggalkan msg smpi 75 ok... haha... ooopppsss... geng gossip ai bukan sapa2 yer.. my sis semuanya... kiki

Kami mengambil peluang utk mengeratkan kasih sayang antara kami.. swueeettt tak...??? tak salahkann.. :-)

Selalunya kami citer hal aktiviti kami buat apa, upload pic dan mcm2 la.. seronok.. terasa dekat wlpun jauh beribu batu..

korang pun gitu gak kannnn.... kiki





6 comments:

Eellee Nana said...

hehe, bnyknya^^ syok jugak bergosip ni, boleh eratkan silaturahim^^


: Langkah Utama Cegah Migrain

Mar Mansor said...

yup..tp jarang on9..malam jek..

Fiza Rahman said...

Memang mcm ni lah kak klo HP tinggal. Penuh kotak wassup.

Sharinginfoz said...

banyak betul message ya

Maria Firdz said...

Klu sy dh berataus sbb bukan satu group yg ada...

Noe said...

byk gosip nya tu...hehehe...mcm noe..kdg2 je gosip...itu pun klu ada isu...tp bukan hari2 la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...