Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, June 11, 2014

Entry Rumah : Sepantas Kilat Mengemas

Assalamualaikum...

Bila sudah settle angkut semua brg.. menjadi hal nak kemas umah nih lak.. penat mata memandang.. penat lg kaki tangan nak bergerak.. huhu..

Satu hal yg lg menganggu ialah hidung tak reti selsema (tak tahan habuk uols).. dan me perasan jari kita jd kering dan gatal sgt.. huhu..



Sebab dok main habuk kah..?? atau sebab main cat... ??? haha

Atau sebab tak jumpa losyen (tak pakai atau lupa pakai) jd gitu.. huhu... eh..

Lupakan itu.. kiki..

Seminggu ruang tamu kami penuh ngan kotak2 dan plastik itam.. kain baju capai yg ada jew.. haha.. dapur apatah lg jauh benar la nak berasap.. kalu yg sempat pun me kemas sikit2.. so tak nmpk sgt la perubahan nyer.. kiki


see... batu lesung pun relax jew kat atas meja.. tuh meja sisi bilik ai.. kahkah.. #apaadehal #relax arrrr


Nih jew laluan kecik utka kami diruang tamu utk ke bilik, ke dapur, ke mna2 jew la... hehe.. sian angat..


Dan hari minggu last week (7 jun).. public holiday kannn.. kami berdua punggah semua barang masuk stor.. sebelum tuh me beli lg rak besi utk bilik stor.. dan biarkan bilik tuh jew yg sepah.. senang sikit hati... Nnt slow2 sortkan brg2 tuh dan susun..




Dapur pun me kemas sekali hari tu wlpun xsekemas mana pun.. janji ada ruang kosong kat  ruang tamu tuh... huhu...nnt slow2 akak susun cantik2 ikut pandangan org yg tak reti mana nih.. haha

Penat blom abis.. adik ipar menipon mengajak berjalan... apa lg.. sepantas kilat sumbat kain bj dm beg.. kiki

Nnt entry lain la yer itu citer.. haha..




4 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

anak2 BSB tak tahan habuk..kalau ada habuk mula ler asma datang..

eelobor said...

cantik....kalau buat makan2 jangan lupa jemput kami sekeluarga yer. hihihi

ariana said...

salam. lama x singgah sini,apa khabar tuan rmh..

LYAfrina said...

bru pindah rmh ke??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...