Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, May 22, 2015

Hadiah Hari Guru

Assalamualaikum...

Me tgk semua org (ibubapa) cerita anak diorang minta disediakan hadiah utk guru mereka sempena Hari Guru.. kat FB banyak kuar cerita pasal hadiah nih.. ada yg kata cikgu memilih hadiah.. yg murah2 dibuangnya dalam tong.. 

Kaum ibu yg banyak men'update' kat fb ttg hadiah utk guru nih.. me *SR jew yer.. jgn terasa..

Hari nih sekolah anak (maman) pun sambut Hari Guru.. Masa bersiap dalam kul 7pg tuh.. dia tiba2 minta 'hadiah utk cikgu' yg mana dia tak pernah minta atau cakap berkenaannya.. Apa lagi bulat la mata mama pandang dia... rasa nak telan jew budak tuh.. adakah ini perangai atau peel anak lelaki..?? sakit hati tau.. Dia ingat mama dia nih 'superwoman' atau 'Doraemon' yg boleh kuarkan hadia dr poket 'perut' yg mmg sedia besar nih.. aduh.. (tau la mama nih sekarang ada extra punchbag disitu... huhu)

Me peratikan jew.. selalu nak dan-dan tuh jew.. takde ribut takde taufan tiba2 ujan.. huhu

Geram ok.. ke mmg kaum ibu yg ada anak lelaki nih mmg selalu sediakan jew wlpun anak tak minta..?? kiranya ibu yg over 'excited' nak kasi hadiah kat cikgu... maaf me bukan ibu yg hebat.. ai sedar me ibu yg hampeh.. huhu

Ke pasal2 hadiah nih mmg kuar memo ke utk ibubapa.. ai tak dpt atau maman peram jew kat bag atau dia tinggalkan kat umah wan dia.. huhu



*SR = silent reader


2 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

LYAfrina said...

hihi..maman2..bikin gelabah pd ibu.. agknya mmg camtu bdk lelaki.. bdk2 girl lain skit kan.. eksited terlebih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...