Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, November 3, 2014

Make me happy..

Assalamualaikum...

Kita dpt merasakan kita kembali bersemangat berupdate blog... yeeeeaahh... seronok jika dpt mengekalkan mood sebegini... besh sgt.. kiki


Nampak tak jumlah entry meningkat... huhu... rasa bangga ngan diri sendiri... gitu..

(jgn ada yg cebeh deh.. dengki la tuuuu... haha <------motif p="">

 Biar la org kata apa... biar..

Skrg mmg nak bangkit mood... mengharapkan new job.. new bos.. new company.. boleh kembalikan mood bekerja... takmo dah hadap mcm2 kerenah yg tak masuk akal.. yg pasti me akan cuba kasi yg terbaik demi masa depan.. mengharapkan keseronokan berkerja.. kepuasan dalam tugas yg kita seronok utk melakukannya.. bkn hanya sekadar mengikut petunjuk org yg tah apa2 tah.. kerja dia tunggang langgang kita lak disalahkan... mak takmo jd kambing itam.. mak nak jd.. apa yer..??? haha

Yg penting mak happy.. wlpun sibuk camner pun bila kita happy.. kita takkan stress lg.. haha.. betul dak uols..??




Mengharapkan sesuatu kehidupan yg lebih baik.. fighting..!!!





3 comments:

eelobor said...

hehehe.... ok lah bila dah jumpa rentak untuk kembali happy

"lawan tetap lawan"

mama maman aka yana said...

insyaallah.. go away stress yg men'tua'kan kita.. haha

Tihara said...

betul tu kan
kadang-kadang cuba juga manipulate masalah tu jadi sesuatu yang bukan masalah..
kita cari jalan untuk hepi setiap hari :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...