Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, November 15, 2014

Perubahan diri

Perubahan diri...

Dulu mmg makan kedai jew.. sblm kawin pun dah buat janji ngan bakal suami.. jgn force me to cook.. sebab utama me malas.. malas nak berkecah... malas nak mengemas... letih ooo... tuh pun alasan tuh.. hihi.. lgpun kita kan wanita berkerjaya (sgt).. huhu

Bila berkawan ngan yg rajin masak.. dia masak sebab nak save duit.. wlpun bekerja.. dia kena kuar duit utk mcm2 (hutang la nih.. huhu).. rasa kagum ngan dia.. lama2 terbuka hati utk masak kat umah..

Tuh penting nya ngan siapa kita berkawan.. hihi


 sarapan pg nih.. ;p

Skrg.. me lebih kerap memasak wlpun kadang penat.. rasa besh lak sebab xyah nak kuar.. xyah nak berkira makan kenyang ke x.. blh bertambah berkali2.. hihi (gumuk ok).. tp seronok... wlpun bukan masak special pun.. tgk hubby.. tgk anak makan hasil tgn kita.. hhhmmm.. terasa puas.. ;)

Hubby pun nmpknya tolong gak kemas dapur dan basuh pinggan mangkuk yg penuh disinki... hhhmmmm.. sejuk hati tgk hubby sudi tolong kita (tanpa disuruh).. kiki

 Duit pun save gak secara tak sedar.. kannnn..

posted from Bloggeroid

1 comment:

lia ummiirfan said...

betul tu.. masak sendiri penat sikit.. tapi makan kat luar penat gak.. nak kena kuar, nak pk makan ape, kat kedai mane .. hihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...