Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, December 9, 2014

Sombong

Assalamualaikum...

Takleh terima kenyataan...

Kita dikatakan nmpk 'sombong' sedangkan kita rasa kita nih cukup peramah sudah.. :P [ye ker... ada yg boleh sahkan.. kiki]

Sian eks.. terkedu gak hati.. yer la.. kwn ckp takut nak tegur kat FB,, 'akak nmpk sombong la' itu adik dr kampeni lama yer.. yg dok selalu gosip mcm2 dulu... skrg boleh ckp ai sombong.. aduhai dik.. akak nih tak sombong.. pemalu jew yg banyak.. caya la.. hehe






pernah sekali tuh tunjuk pic me ngan hubby.. kawan nih xpernah tgk my hubby.. bila dia tgk.. boleh dia ckp.. 'ur hubby lg ramah dr u la..' aik.. gitu lak.. hahaha.. tgk pic pun boleh detect org tuh peramah ke tidak.. dasyat.. hahaha.. ai know why.. sebab ai senyum sikit dia senyum lebar.. kan ai ckp.. ai pemalu.. aduhai..

Kalu jumpa org (kawan me la specially).. ai paling risau my hubby la.. diam jew.. kita lak tak sedap duduk nak berborak.. hahaha.. risau nnt dia takmo bawa kita jumpa kawan2 kita.. haha.. kalu dekat2 ai tinggal dah dia.. gi sendiri lg senang (nnt tak ingat balik umah gitu.. kiki)

itu jew.. hahaha (takde idea sgt dah rasanya)


7 comments:

Kakcik Nur said...

Hehehe...

boleh baca karektor melalui gambar je, ya? :)

Kakzakie said...

Malu dan sombong nyata dua yg amat berbeza..

mama maman aka yana said...

Kakcik..>> tuh la pasal.. hahaha

Kakzakie..>> sy rasa saya komfius.. kiki

Mar Mansor said...

orang ni kalau bercakap ikut sedap mulut je kan..takpelah pandangan orang kan..
macam saya jugak..pemalu tau

Diana Rashid said...

macam ahli nujum pulak..kan?/heheh

eelobor said...

sesuai & sepadan

luthfi said...

Malu memang sering dikatakan sombong karena memang mirp walau berbeda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...