Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, March 26, 2015

BE Running

Assalamualaikum...




Tgk org dpt BE lebat bukan main... baru teringin nak jenguk sendiri punya.. hahaha.. syukur alhamdulillah.. tak de la banyak mana tp me dah rasa nak sujud syukur dah.. ada gak la dr takde eks.. hehe

Ada 10 BE yg sedang on-going.. seronok gak la bila ada BE nih.. terasa dihargai oleh Nuffnang dan pembaca blog ini... hehe.. kannnnnn

Terima kasih berbanyak bagi yg sudi menjengah disini.. sini bukan ada apa2 pun.. sekadar sesi luahan rasa dan kisah kehidupan yg sederhana me sajew.. takde apa yg nak dimegahkan.. biasa2 saje.. :p

Kalu rasa blog ini mengarut sgt.. takyah la menghina lebih baik diam2 dan kuar dr jengah blog ini.. bukan kah senang.. hati pun lebih tenang.. kannn

Jangan ajar diri merasakan "BAGUS" sgt sampai org lain nampak "TERUK" sgt.. apa yg u suka takkan sama ngan org lain suka.. masing2 ada pendirian dan selera... 

Sila berhemah dalam berbicara.. risau menyakitkan hati org sekeliling nnt.. tanpa sedar kita dah mengumpul dosa2 kecil sebakul.. berat gak bila dah banyak terkumpul nak diangkat.. takut jatuh terduduk nnt... huhu

Sekian.

6 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik ada lebihkurang 30 BE tengah menari2, tapi kebanyakannya menyumbang sen sen sahaja... :(

eelobor said...

saya skrol balik entri2 sebelum ini, ada tak komen2 saya yang buat puan blog terasa hati. maaf andai terkasar dalam penggunaan bahasa secara tidak sedar....

Siti Asiah said...

Tahniah Mama Yana, banyak tu yg dok on going. Arap lama la BE ni menari kat blog kitekan Mama Yana...:)

mama maman aka yana said...

Takper la sen pun kak.. janji ada.. kiki

mama maman aka yana said...

Haha... bkn u la eelobor... kiki

mama maman aka yana said...

Thanks.. hihi.. harapan tuh begitu la hendaknya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...