Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, March 28, 2015

Makan Malam di D'lala Seafood, Kampung Baru, KL

Assalamualaikum... 

Hari ni me tak dpt nak buat aktiviti mengangkut kain baju utk mendobi.. sebabnya mlm tadi tiba2 datang sakit kat bahu kanan (bahu kanan nih bekasan patah 3 ok..)

Dah kena sedas oleh papa.. katanya "lain kali tunggu jew papa blk kerja kalu rasa xlarat angkat berat... " haha.. kita nih perem mn blh nak tunggu2 kalu rasa nak buat.. dan2 tuh nak buat sendiri.. kikikiki.. lambat kalu tunggu org nih..

So arini tak tau la bila lagi bakul kain kotor tuh.. tgk bakul ngan mesin basuh tuh cam kecik besar jew.. geram sgt..

Hepi berday Adam Harith yg ke 10 thn.

Semalam kitaorg sefamily kuar mn2 kat D'lala Seafood di kg baru, kl.. jauh eks.. hihi.. perut berkeroncong nak sampai.. sebabnya nunggu org.. cukup korum br gerak.. jln jem sikit sbb eksiden.. pastu pening2 nak mencari kedai tuh.. hehe.. tp bila dah sampai.. dpt tengok pemandangan cun.. ditambah ngan makanan yg sedap... mmg seronok.. bertambah seronok sebab org blanjer kannn... kami sambut berday Adam sepupu maman semalam.. hihi..

Disebabkan maman pun sambut berday dlm bln yg sama.. so maman pun dpt hadiah dr wan (nenek maman).. seronok la bujang ai... hihi



Galakan dr wan utk maman rajin2 membaca.... syukur alhamdulillah.. ;)


1 comment:

iryanty ahamad said...

semoga maman dan adam mmbesar dengn sihat dan jadi anak2 yg soleh..amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...