Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, June 14, 2012

Entry buat Mama | Terima Kasih Ayu (CR)






Buat ayu... terima kasih berbanyak kerana sudi buat entry utk mama

ayu....wlpun kita tak pernah jumpa... rasa dekat dihati sesangat... syg kamu ayu yg jelita dan baikhati...... 


susah nak jumpa kawan baik... tp hanya kerana blog... mama kenal ramai kawan2 yg baik dan sukar utk mama lupai... terasa manis bila berblog dan terasa gusar bila tak sempat nak blogwalking kat blog2 teman2 semua... betul2 minta maaf... skrg ruang cukup ketat... insyaallah lepas nih mama cuba repeat sebanyak yg mungkin ye.... :)


berday kali nih terasa bahagia... masih berkesempatan menerima ucapan hari ulang tahun wlpun dah masuk ulang tahun yg dah senja..

hehe...

apa2 hal pun... mama sayang kamu2 semua.. tanpa kamu siapa la aku.... :p








Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... muah... muah.. ;)

****************************

6 comments:

eelobor said...

dah senja ker? huhuhu

miloais milo said...

bestnya dapat entry khas lagi tu! :D

ariana said...

bertuah lah..mmg rasa dekat walau pun hanya kenal diruangan blog kan..:)

KakiJalan said...

saya pun nak lekat gak kat sini laa..

Saleha said...

itulah salah satu sebab saya suka berblog.. seronok sangat dapat ramai kwn.. walaupun di alam maya tapi asa macam dekat sgt di hati.. lagi2 yang selalu dtg menyinggah dan memberi komen positf kan?

salam kenal mama.. saya follow sini

setya said...

Banyak kawan banyak rejeki.aamiin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...