Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, June 20, 2012

WW | sarapan ai

* ai know guys... Mmg tak besh pun sarapan kita.. Huhu.. Tp besh dah buat kita.. ;) #*


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

Kesuma Angsana said...

terbako ke kita bako aje hehe

eiela said...

saya kalau roti bakar, suka makan roti kosng cmtu je, keluar dari pembakar terus makan, rangup..

♥ ROS ♥ said...

Nyum2..asalkan selera di tekak... :)

Kakzakie said...

Sarapan buat sendiri senang tak terfikir-fikir nak beli apa..

Lizan said...

uih..besh sangat dah ni,.. minum lak dengan kopi panas... gagaga...sekeping pun tak cukup

Ardini Humaira said...

dni makan roti sapu mentega kacang je hr ni hehe

miloais milo said...

ok lah tu - roti bakar terlebih garing....

aizamia3 said...

mudah selain dapat jimatkan duit poket.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...