Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, June 25, 2012

Seni Lakaran

Slm... :p


Jika dlm keadaan mata taknak terbuka (ngantuk tahap gaban) makanya jari jemariku laju melakar.. Lakaran yg penuh seni.. *pujian utk diri sendiri agar diri merasakan diri ini ada bakat terpendam..buekkkk... ;)*


Dan jika teman2 juga dlm keadaan buhsan tahap gabam menadap keja yg tak pernah habis.. Makanya cuba2 teka apa la gamaknya mama yana nih lakarkan.. Hehehe.. *cam ore takdo kijoan eks..*


Selalunya apa yg ada dikepala.. Suka dilakarkan.. Sambil2 berharap mama dpt menrialisasikannya.. :)


Org kata org yg suka mengunakan jari jemari utk mencatat apa yg ada dikepala selalu mengunakan otak kanan.. Betul ke..?? Ke guna otak kiri..?? Huhu


*kisah lalu yg diceritakan kembali.. Lewat je la skrg update blog.. *

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 comments:

Kesuma Angsana said...

xpe jnji update kan ! hehe

wahida said...

aku tak suka melukis dan sampai sekarang tak pandai melukis...huhu...

miloais milo said...

uols terer melukis eh???
iols kan - lukis orang lidi pun fail nokkk!~
kah kah kah

mama maman aka yana said...

Asmara..: alhamdulillah.. cuba sedayanya.....:)

wahida..: mama pun bkn terer mana pun.. suka2..

miloais..: keja kena melukis... so mmg melukis je la.. hahaha

mama maman aka yana said...
This comment has been removed by the author.
eelobor said...

perghh....3-4 menjak nie, asyik update entri pakai talipom canggih jer. huhuhuhu

mama maman aka yana said...

eelobor..: canggih ke manggih ke.. tuh je yg ada skrg.. huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...