Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, September 9, 2014

Rezeki Dimana-mana

Assalamualaikum...

Takde mood nak berupdate blog sebenarnya.. Ngah mood penat menunggu uols.. penat wei dok jenguk tgk email masuk.. hahahaha

Kerja cam biasa.. siap ada yg berhello lak ngan kita.. katanya lama takde masa nak bertegur sapa.. ooopppsss.. cam tau jew kita nak blah.. aduhai..

Offer letter tak dpt lg.. dah ada call utk dtg intiview.. pulak.. huhu.. layankan jew la wlpun nnt kompom kena charot ngan laki.. sabar jew la.. :)




Rezeki kita tak nmpk kann.. so cuba jew nasib.. mana tau kannnnnn..

Pelik gak.. selama mencari takde yg sudi.. bila dah ada yg sudi.. ramai lak yg nak menghulur tgn eks.. cam terkejut gak nih.. hahaha

Ok la uols.. sajer jew berupdate simple2 gini.. janji update kannn..

:)



7 comments:

tiga lalat said...

Salam. Hee semoga lebih berkerjaya di tempat yang baharu.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kalau citer pasal update blog..akak pon selalu gak dpt penyakit 'M" nie..
jgn risau rezeki ada di mana-mana..cari dan insyaallah ada tue..cuma cepat or lambat je..

Tihara said...

insha Allah
ada tu rezeki :)

LYAfrina said...

betul tu..rezeki di manamana.
apa pon pasti utk y lebih mnjamin hidup kt kan..

ziana said...

Assalamualaikum

Lama tau kita tak singgah. Baru nak aktif sikit. Mama sihat ke?

PearlVelvet SueQys said...

Salam Singgah ! lama x ke sini...

eelobor said...

semoga mendapat apa yang terbaik dan dihajati.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...