Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, September 30, 2014

Sinambungan 'Berdebar' aritu..

Assalamualaikum...

Kita tak pernah nak pamer ketidakbahagianya hati kita pada siapa2 pun.. tp jika mmg org itu ada mata yg tajam.. boleh faham 'airmuka' kita kannn

hehe

Begitu la keadaan me bekerja disini.. cukup sabar rasanya melayan segala urusan kerja wlpun kekadang bukan la hak hakiki pun.. tolong jew la kannnn.. xper janji kita kerja.. gitu

tp bila usaha dan 'baikhatinya' kita dipergunakan atau dibuat butatulikan usaha kita.. tuh yg sakit hati.. senang2 letak kita nih 'tak reti buat kerja'.. aduhai.. sakit ok... dah la takde tunjuk ajar.. takde training.. tau disuruh dan tau cari salah.. last2 performance kerja gak jadi taruhan.. mana aci

benggang

so bila peluang dibuka.. cepat2 rebut.. letak sudah.. hhhmmm

Betul la kata org.. bila dia dah pernah melalui detik2 seperti kita.. maka dia lebih memahami kita.. doakan kebahagiaanku.. doakan ketenanganku.. doakan kejayaanku.. katanya.. bukan sebab u tak bagus.. cuma keadaan yg memaksa u beralih arah.. ahaks..

thanks frik.. (me translate ayatnya.. haha.. berdasar kefahaman me la.. almaklum bukan terer benar english nih uols.. hahaha)

Bagusnya sini.. dpt gak la bercakap 'huduh2' sebab terpaksa.. kiki.. alhamdulillah.. yg baik kita ambik simpan buat bekal. yg tak elok tuh campak jauh2.. hahaha





Ada yg bertanya jawatan apakah me maksubkan sebelum ini di entry INI.. ala uols.. ai nih pelukis plan cabuk yg mencari arah kebahagiaan jew uols.. biasa2 jew nak dibandingkan kawan2.. hahaha

harap Anwar @ KAIO dpt jawapan dr persoalan anda yer.. kiki

Dan yg lain2 tuh.. me berterima kasih banyak2 bagi semangat dan mendoakan yg elok2 buat me.. sayang ketat2 yer.. :P


3 comments:

Tihara said...

semuga dimudahkan seagla urusan yana, insha Allah..
karier yang bagus tu :)

Kesuma Angsana said...

apapun yg berlaku, KA doakan yg terbaik for u yer !

eelobor said...

ooooo...pelukis plan yer. kalo lukis gambar potret boleh tak? nak suh lukis gambar saya lah. hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...