Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, October 2, 2014

Bila internet habis data...???

Assalamualaikum..

Apa nak buat..?? kredit tipon dah tinggal rm 0.09sen.. huhu... duit dlm bank pun tinggal rm8.09sen.. huhu.. sodih bonar err...

Nak berintonet pun xdpt.. dah abis data.. nak tambah booster pun xdapek sudah.. rasa mahal gak kekadang tuh kannn..

Ujung2 bln nih isi myk keta pun guna kad yg boleh cucuk kat pam myk.. apa blh buat.. terdesak eks.. tgk2 myk lak naik dua posen.. aduhai.. tambah sesak kepala uols.. shopping brg dapur pulak gi supermarket besar uols sebab situ jew boleh guna duit keras aka kad kedit... utang.. utang.. ujung bulan byr utang..

Last2 makan nasi berulam ikan kering uols ari2.. huwa.. pun sodap..

Itu la kehidupan.. seumpama RODA.. ada masa alhamdulillah ber'lebih'2 rezeki.. tp ada gak masanya 'kurang'dan sesak cam xlarat nak fikir..eh fikir eks.. haha.. penah terjaga kul 4pg.. terasa nak buang air kecil.. aduh.. beratnya kepala.. nak lena dah xboleh.. slowly bangkit cari ubat sakit kepala dan telan sekali ubat urat.. ambik kau.. jap jew terlena blk.. siap overslept lak.. lmbt makcik masuk opis.. hhhmmmm

i know.. stress dan penat dah kepala nih.. semua benda nak difikir wlpun xnak fikir.. itu la realiti wanita bernama yana.. ya allah.. ku bukan nak melawan segala takdir hidupku.. malah bersyukur dgn rahmat dan keindahan hidupku.. tau dugaan itu nak menguji dan nak menaikkan tahap imanku yg nipis ini... 
Tau.. merapu tah kemana dah yana nih.. abaikan la ketaksiumanku itu.. kiki

Kesimpulannya : Daku kehabisan data internet nak berupdate.. huhu.. terus jd huruhara hidupku.. sad ok.. huhu


3 comments:

eelobor said...

ok lagi makan nasi berulam ikan kering, kenyang jugak. saya nie makan hati berulam jantung sampai sekarang..... hahahahaha

nOe suhaimi said...

nasi + ikan kering sedap tu yana...x apa..bila dah ada data internet...boleh BW... :)

Sharinginfoz said...

Tension juga bila tak dapat berinternet kan, sabor aja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...