Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, April 11, 2015

Lama vs Baru

Assalamualaikum...





Sebelum pindah dulu.. kami mmg ada satu mesin yg rosak.. kami dah xnak (takde modal nak baiki sebenarnya... haha) dan kununnya nak kasi org.. tp org tuh xdatang ambik pun.. bila dah nak pindah kompom la taknak bawa punya.. seksa tuh angkat turun tangga pastu angkat naik tangga lagi utk satu mesin basuh yg rosak kan... so kami tolak kat org kutip brg2 terpakai ngan harga rm10... haha

Dan sekarang mesin basuh baru (guna dah dkt 3 thn kot.. mesin nih yg ganti mesin lama tuh) rosak.. kami panggil org baiki dan diangkut ke kedai org tuh... huhu

Janjinya satu hari tp dah berhari2 dah.. tiap kali call ckp blm dpt brg ganti utk my new mesin.. huhu.. sudahnya hubby minta jasa baik diorg utk tolong kitaorg nih.. kasi kami "bertenang sebab lama sgt menunggu" ngan kasi pinjam mesin basuh buat hati binik dia ada sikit senyum sebab binik dia ari2 stress ngan kain kotor berlambak.. lg2 binik dia ngan sakit jari jemari nak main buih sabun... haha

Ironinya.. mesin lama dtg balik ke pangkuan tuan dia.. faham x korang..?? Mesin basuh lama mama dikasi pinjam utk mama buat sementara.. mama kenal mesin lama mama wlpun ditepek tambahan sticker biru diatas.. me kenal sgt setiap karat yg ada kat mesin lama.. Yer la lama gak duli guna dia.. dkt 6-7 thn tuh ngan mama... hahaha..

posted from Bloggeroid

3 comments:

eelobor said...

Barang lama dapat kembali? Hehehe

Diana Rashid said...

Ooo...yang dulu jual rm10 tu ye?/hahah..pelik bin ajaib nih...

Kesuma Angsana said...

Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. Tempat jatuh lagi dikenang kan inikan pulak tempat basuh kain hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...