Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Sunday, January 23, 2011

Usaha gigihku

Salam semua.... sihat tak...??? bagaimana hari minggu anda...??? mama??? hhheeee..... ini aktiviti usaha gigihku......


menyudahkan usaha mama yg terbengkalai sekian lama..... jahit langsir utk tingkap bilik.... beli kain awal bulan ni rasanya.... org sibuk belek kain nak jahit langsir kita pun sama.... org dah siap gantung kita br terhegeh2 potong dan jahit.... tu pun berhari2 cari pita ukur tak jumpa2... last2 potong gitu je... main agak2 je la.... tak sempat nak gi cari dan beli.... nnt akan ilang lak mood mama yg nak menjahit nih..... hhheee..... disaat mama buat entry ni... br siap satu tingkap..... nak buat langsir utk dua tingkap... so siap satu satu je la dulu.... td start memotong kain pun sambil mengadap tv tgk melodi.... ahaks..... nnt tunggu time lak nak gantung..... jadi la janji siap..... kan...... kan.....





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...