Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, July 11, 2012

Biskut raya vs oven raya

Slm

Smlm bercerita laki binik.. Psl hal kuih raya.. Si laki dah order biskut raya sudah..

Mama : jgn lupa order tat nenas ngan almond london skali.. Dap tuh..

Laki : blm ada yg nak ambik order lg kuih tuh.. Tgk la dulu..

Mama : order tau jgn tak order.. Thn nih mama tak ada yg jual kuih raya tau.. [Tipu semata.. Ahaks..]

Laki : tgk le nnt yer [muka dah penuh kesat dan benggang.. Psl kalu dia order dia kena byr.. Hahaha]

Mama : kalu tak.. Beli jew la oven tuh.. Mama buat jew.. :p

Laki : tau ke awk.. Jom kita gi beli terus... Kihkih [ buat muka tak percaya]

Mama : tau la.. Dulu masa anak dara mama la tukang buat kuih.. Tanya tokma kalu tak caya.. Ele..

Laki : papa nak beli oven.. Nak tgk mama buat ke tak...

Mama : [muka eksited] ooo nnt mama ngan maman bergentel biskut la pasni.. Hehehe

Maman : apasal lak maman.. Mama nih

Mama : yer la.. Maman kena tolong mama la... Kan maman sorang jew anak mama..

Maman : ala.. Mama nih..



*masih menanti bilakah oven yg dijanjikan akan menerjah dapur mama.. Hahaha.. *

>>>Jwpan yg mama suruh teka pg td adalah... Buah sentul.. Hehehe.. Ada gak yg terer ye.. Tahniah..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

msredcheesecake said...

NNTI DAH BELI OVEN JGN NGADA TANAK WAT LAK...HHHEEE

Ardini Humaira said...

dni lak.. asben dah beli oven yang sale 1 hari je kat mall hari tu.. gamaknye bulan pose ni ado laki suruh bini dia buat kueh raya hehehehe... dni letuwww

miloais milo said...

bila dapat oven baru
mesti semangat nak buat kueh raya kan yana???

Kakzakie said...

Oh... papa maman tak tahu mama maman punya terrer ye. Tunjukkan bukti Yana. Ada je aoven terus baking satu kek..

Mrs Lurve said...

mama, sy berangan jgk nak oven. tp kena beli sendiri huhuhuhu

Aidah said...

Nanti dah buat kuih, amik gambar ya. Mana tahu boleh berbisnes pulak nanti.

insan_marhaen said...

seperti tahun-tahun sebelum ini, takada kuih raya buatan ibu_suri lagi.

tengoklah nanti, kut menantu IM mau ke dapur gentel gentel tepung....he..he..

Izan Ishak said...

nampaknya mama kenalah buat kuih raya thn ni ye... takpe2 buat kuih raya sama2 ngan maman.

diana said...

jangan nanti labah2 buat sarang dalam oven tu sudah la..
heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...