Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, July 4, 2012

WW | Dejavu di Kinabalu

pic frm google.



slm..^_^

Tgk cite nih.. terfikir.. mengapa harus nadirah curang (ada hati kat ammar)...?? dan mengapa tunang dia tuh baik sgt.. percaya 100% kat nadirah..??

Hanya kerana jantung inara.. nadirah berubah..?? susah gak kann..

adakah logik jika perubahan yg berlaku kat kita jika kita ada guna darah org lain.. (eksiden dan masuk darah penderma darah.. (org lain la tuh kannn..))...???

sebab tanya gitu sebab mama jadi pemalas sesangat.. [ke mmg dah pemalas..?? hahaha]



~sat2 lg la jika free br boleh WW (without word).. lagipun takleh hidup tanpa berkata2.. eh.. alhamdulillah.. jika dibandingkan org pekak.. kannn... ~




Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

4 comments:

CikHoneyBee said...

memang cerita tu macam tu... Hehehe. Adaptasi dari drama korea. Kalo layan dari drama korea mgkin akan lebih faham kenapa tunang nya syg syg dekat nadira...

http://storycikhoneybee.blogspot.com/2012/06/persamaan-cerita-slot-akasia-dejavu-di.html

btw, sy ade jual dvd korean drama tue.. Mne tahu kot2 mama berminat.. Hehehe. Buleh search kt sini https://www.facebook.com/media/set/?set=a.380095718697168.90806.293758007330940&type=3

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

mesti best giler citer niekan.

izz iizza said...

ala x tengok la citer ni..

dan rasa pelik juga kan bagaimana perubahan boleh jadi dalam kes camtu..emmmm

The Makeup Artist said...

ceritanya menarik.. susah dah nak tgk TV skrg tp mujuf ada tonton. cerita ni tentang cinta sejati vs kasih simpati. kena tgk mana yg lebih kuat & mampu berkekalan.

salam ziarah mama yana!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...