Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, September 11, 2012

Feeling

Salam..^_^

Pernahkah terasa seakan2 boring dengan wangian anda.. teringin tukar wangian lain tp wangian yg ada masih banyak berbaki.. taknak membazir dan realitinya takde uang utk beli wangian lain.. huh

kecuali la ada banyak wangian yg boleh digilir2 tukar pakai.. huh

wanita seakan tak puas dengan apa yg ado.. oppsss.. :)


kalu beli botol kecik.. kekadang yg tuh la yg suka pakai.. last2 tak terbeli balik.. terbeli wangian lain lak... nak try test.. hasilnya lama2 rasa cam bau air teh lepas kena air panas.. hahaha..

mace2 muh nih mek.. :)





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

5 comments:

kakcik said...

Kakcik 'alah' dengan bau minyak wangi. :)

Kakzakie said...

Samalah macam kakak. Kalau suka yg satu itulah yg kakak pakai...

Kesuma Angsana said...

biasalah lah tu!

munna said...

munna kalau dah habis pasti tukar yg lain pula lepas tu....

azieazah said...

Jika rajin tukar-tukar, elok beli saiz botol kecil so boleh rasa macam2 wangian.

Saya suka beli Perfume One Drops sebab saiz kecil boleh tukar tukar. Bau dia pun tahan lama.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...