Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, September 6, 2012

Rupa baru


Salam...... :)


Dah masuk syawal ke-18 dah... camner uols...????? happy ke sambut raya tahun nih... alhamdulillah.... :p

bg yg ditimpa musibah.. diharapkan bersabar yer.. kuatkan sabar dan bertabah.. insyaallah akan baik2 saja pasnih yer.. sama2 doakan yg terbaik...

mama br pulang dr kg... alhamdulillah.. seronok bertemu adik beradik dan sedara mara... hehe...

Rupa baru....??? rupa baru blog sebenarnya.... :D
saja tukar... refreshkan mata sesekali.... bg warna warni sikit.... 
suka tak...??




bila dah lama tak menulis.... rasa cam kekok lak..... hahaha

:p

banyak nak dicatat tp cam tersangkut ditengah jalan lak.... sama la ngan entry nih.... so bila ok... mama kan kembali merepek merapu diblog nih yer.... hehehe.....

skrg nih sekadar baca entry kawan2 tp sori yer... mungkin sekadar silent reader kot.... :p
mood blogwalking ada tp rasa cam tak reti nak komen lak.... hahaha.... (ai know ai teruk.... :p)



 








Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau... 

muah... muah.. ;) 

 ****************************

6 comments:

kakcik said...

Cantik warna pelangi yang jadi latar blog ini. :)

Kak Izan said...

sekali sekala tukar rupa... ok apa?..:D

Qhaifa Nur said...

cantik rumah baru....

Kakzakie said...

Sesekali ubah selera. Macam rumah kita sesekali ubah kedudukan sofa. OKlah ni cantik.

msredcheesecake said...

kalau dah buat rupa baru ni mesti semangat pun baru kan? hhee

Kesuma Angsana said...

apapun KA follow aje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...