Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, September 24, 2012

Semangat yg hilang

Salam..

Skrg kan dah start masterchef musim dua kat astro 104.. so mmg layan la.. hahaha.. tp yg nak mama kongsi sini ialah masterchef USA masa audition diorg.. season 3.. baru jugak start nih.. mmg memberi keinsafan dan semangat tgk kesungguhan peserta yg nih..





Inspiring MasterChef USA Audition (Season 3 Episode 1) - Christine Ha


beliau buta tp beliau minat pada bidang masakan.. dan beliau diterima masuk bertanding.. mmg satu cabaran yg berdouble2 la kann.. terfikir kat diri sendiri, yg elok2 ada mata nih, yg boleh lagi bergerak bebas wlpun takleh lasak2.. dok malas nak masak.. apakah masalah yg terbesar lg selain dgn MALAS.. mmg besar sesangat kann...

jom pakat masak uols.. hahaha.. *jgn la down mood lg kann..*





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...


muah... muah.. ;)


****************************

5 comments:

Kak Izan said...

yer betullah tu kan... kadang2 terlupa...eloklah di ingatkan... :D

Qhaifa Nur said...

betul tu, anggota lain masih berfungsi...
selalu jika yang bernasib sebegini apa saja perlu dibuat utk ubah nasib sendiri....

Kakzakie said...

Tempat kita kalau ada yg OKU sorang pun jadilah yg boleh dijadikan mentor. Dulu Prof Dr ismail pakar ekonomi sekarang belum nampak lagi.

mama aryan said...

akak ni pun.kalu ikutkan mmg malas nak memasak..hihi

Kesuma Angsana said...

sgt2 memotivasikan kita yg kekdg dilanda penyakit M utk mmasak ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...