Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, September 28, 2012

Merepek jap eks.. :p

Salam..

Bila ingatkan hari minggu.. seronoknya la.. berangan nak santak tidur smpi tghari, nak lepak2 mengumpul tenaga.. (tuh yg gemuk tuh kannn)

realitinya.. kerjarumah mmg takkan ada yg habis2.. mengemas, membasuh dan memasak (tp selalu skip bab memasak tuh.. hehe) belum bab nak berjalan tuh kann.. ada jew dlm kepala kannn.. skrg kann.. teringin or ter'imagine' dok ditepi pantai.. pantai bagan lalang pun jadi la.. ambik angin smpi 'sebu' perut.. dpt lak makan seefood yg segar2.. nikmatnya kann.. :D

skrg keja office banyak sgt.. merepek di fb sekadar luahan rasa.. mengharapkan laki tgk kat fb tp haremm ok.. so better mama positif thinking jer la.. fikir benda baik2 makanya akan dtg benda2 baik dlm hidup kita kann.. amin.

nih merepek utk hilang kan keserabutan fikiran lagipun takde benda nak update blog.. takut lak org lupa bila tak update..(itu adalah khayalan si penulis blog sendiri ok.. hew..hew.. hew..)


ok la... bye..:p





Terus lekat dan melekat dengan Mama Yana Blog smpi bila-bila tau...

muah... muah.. ;)


****************************

11 comments:

Norhaizan said...

macam-macam lah yana ni.
pepetang hari ni..apa juadah yek?

Kesuma Angsana said...

kkdg merepek juga utk hilangkan tension hehe

eyndayusoff said...

Keje rumah kalau nak tip top tak kemana la kita.... ngemasssssssss je kejenyer hehe...

mama maman aka yana said...

Norhaizan..>> hai izan..:P
kita ptg nih minum teh green tea ngan roti keras sambil2 gossip ngan kwn office.. hahaha

KA..>> merepk jew la mampu.. sambil berangan2.. haha


Eynda..>> kalu tip top.. kalu malas melanda.. boleh jadi cam tmpt kucing beranak.. hahaha

Kakzakie said...

Bukan merepek Yana tapi berfikir tu. Nak ke pantai makan ikan bakar ha.. mesti sedap kan:)

QA's ~ mamapapa said...

best tu klau dapat bersantai2 makan seafud kt bagan lalangkn:) dh lama jgk tak ke sana :)

fiza said...

Kerja rumah memang takkan habis >_<. Ada jer nak kena buat.

mama maman aka yana said...

kakzakie..>> fikir smpi sebu kepala kann kak..:)
minta2 ada la ruang nak kesana hari minggu nih.. hehe

QA's mamapapa..>> besh tau.. jom arr.. lepak2.. ambik angin smpi sebu perut.. haha

mama aryan said...

merepek tu bagus juga utk releasekan tension..hehe
samala kita

Ecah Mashuri said...

ha ah bestnya ujung minggu nie lepak pantaiii...huuu

aimaniman said...

sama jer.. lagi2 kalau suami kena ot ahad

layan anak tengok hypp tv youtube la.. br masuk unifi lansung astro dia org lupa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...