Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, December 24, 2013

Hoodie Shawl

Assalamualaikum...

Me pakai tudung 'hoodie shawl' masa hantar my sis gi intiview aritu...

Si anak boleh tegur...

Mama.. nape mama pakai tudung tuh letak atas kepala gitu ma..?? 

me reply.. 'mmg style dia nih'


Ooooo.. pelik je mama nih...


My sister gelak besar bila dengar maman cakap tudung mama PELIK... oh my.. kelakar kau man.. :)



See... nmpk sgt anak prihatin dan memerhati pakaian mama dia.. hahaha

Nampak sgt mama dia nih simple selama nih.. pakai lain sikit dari biasa dia dah boleh ckp pelik.. kahkah.. maybe mmg tak sesuai kot ngan me... kiki

Sesekali mencuba tudung gini apa salahnya walaupun menyerlahkan lagi muka yg bulat itu.. kahkah...

kain tudung nih me cosider berat dan sedap dipakai.. terletak dikepala.. cuma sebab muka dah bulat dan masa pakai tuh me tak pakai anak tudung so dia berat(tertarik) ke belakang sikit.. haha.. nmpk la terlebih dahi ai yg bulat tuh.. kahkah

besh kain tudung tuh... sejuk jew.. me beli pun sebab kain dia mmg sedap dipegang.. kiki.. selesa la jugak... bila jalan kat luar masa panas.. :)

eh.. korang dah cuba hoodoe shawl nih.. kiki..???




2 comments:

Maria Firdz said...

ok je... nmpk muda dari biasa... :)

Kakzakie said...

Cantiklah tu Yana... Maman tak biasa lagi. Kalau dan biasa nampak mesti dia akan kata cantik. Alert betul maman ni kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...