Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, December 16, 2013

Stocktake 2013

Assalamualaikum...

Penat belum abis.. kerja lak pulak.. gitu la nasib.. huhuhu

Baru merasa bila 'terpaksa' kerja dihari sabtu.. rehat sari jew with is not really rest.. huhu.. penat sungguh.. smpikan nak angkat kaki pun tak larat.. dasyat sungguh this year punya penangan stocktake.. (merungut jew eks.. org lain tiap2 minggu kerja ari sabtu takde pun bising2.. hahaha)

kat warehouse pun harus bergaya ok.. hahaha

Penat tak reti nak kata.. sakit kaki takleh nak berjalan sgt.. tp memaksa diri itu wajib..

Hari khamis (12/12/2013) kami dpt balik awal.. kul 5.30ptg dah boleh blah pulang... huhu.. seronok tp penat tak hengat sampaikan balik rumah.. cepat2 mandi, buat benda yg patut dan cari ubat tahan sakit.. telan dan layan mata.. (ubat sakit urat mmg mostly mengakibatkan kita mengantuk.. dia nak suruh kita rehat.. kannn) tp kul 9.30mlm gitu tersedar sebab perut lapar.. hahaha.. nasib baik papa ada.. suruh dia gi kuar cari burger.. dpt mkn burger sebijik... terus tidur smpi la ke subuh.. terbaik eks... hahaha

Hari Jumaat (13/12/2013) pun kena berjemur lg. ingat boleh buat kat tmpt teduh dah.. aduhai.. layan.. sakit kepala menyerang kali nih.. so cuba2 la lari2 dari matahari yg memancar.. kiki
Dan aritu balik kul 7.30mlm.. dasyat tak..??

my group.. asyik kena tinggal je makwe sorang tuh.. hahaha

Last day (14/12/2013 sabtu) pun ponat jugak.. kahkah.. dan kali nih byk buat kat tmpt teduh aka takde la teduh mana.. cuma ada bumbung la sikit... tp remehnya kena kira benda2 halus.. aduhai... sepuluh kali kira pun asyik tak sama.. kahkah.. 


see.. nasib baik la abg bangla semuanya rajin2.. minah nih tukang arah jew.. kahkah

Dan aritu dpt blk kul 6.30ptg.. lega sudah settle... haha.. sebelum pulang sila bergambar kenangan dulu... 





mamat german yg sungguh havoc.. kiki

Hhhmm... pic yg semengah coming soon.. masih dalam kamera dlsr budak office... kiki... katanya rupa paras tak semengah kami akan dikasi cun melecun dulu sebelum dia kasi tgk.. kiki... gitu.. :P


*semua pic adalah pd ari sabtu... hari lain tak semengah sesangat... bau pun dah sama naik ngan abg la dah.... kiki




1 comment:

Kesuma Angsana said...

KA plg x suka part2 stok take ni dulu2 hehehe!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...