Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, August 20, 2014

Kemaafan yg terindah

Assalamualaikum...

Hati sapa tak pernah sakit jika kena tipu ke.. kwn menikam belakang ke.. bos marah ke... tp bila sampai suatu masa.. kemaafan itu perlu diberi... dan maafkanlah seikhlas hati pd sesiapa pun.. sesungguhnya nikmat kemaafan tuh benar2 menenangkan...

Hati rasa kosong tanpa sesak dada.. kepala ringan.. dengan sendiri merasakan segala dugaan itu hanyalah sementara.. wlpun sebelum ini rasa cam tak senang duduk.. tidur xlena.. nafas cam tersangkut.. huhu

Lepas maafkan dan lepaskan segala apa yg berlalu atau akan berlaku pada Illahi.. tenangnya.. masyaallah.. rasa sesal diri ini mengikut kata hati.. tolong tenang ok yana.. huhu

Nmpk sgt imanku tipis.. huhu.. tolong hambamu ini.. ku nak masuk syurgamu tp masih leka dalam kehidupan yg sementara.. huhu




New tudung.. oooohhh.. selekehnya la me... hhhmmmm

posted from Bloggeroid

1 comment:

Tihara said...

betul tu
macam pesan ustaz zainal abidin
orang yang dapat kemaafan Allah adalah orang yang suka beri maaf kepada orang lain..

ustaz ni dia dari indonesia kan tapi suka dengar ceramah dia dalam tv..
banyak menyentuh hal2 kehidupan kita seharian..wallahualam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...