Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Wednesday, January 7, 2015

07.01.2015

Assalamualaikum...

Salam tahun baru 2015. Alhamdulillah masih siberi peluang bernafas dan masih mampu utk berjuang demi kehidupan sementara ini. 

Banyak nak tulis tp masa terhad memerlukan me buat benda lain selain nak menaip blog.. huhu

Kerja pun mengekang masa utk memberi peluang me berkarya (sgt).. hehe

Satu-satu benda atau hal masuk ke akal.. memaksa me berfikir dan berfikir.. cuba letak rasa hati diakal tidak pada nafsu atau hati.. fikir arah realistik bukan fantasi.. fikiran patut matang seusia sekarang.. khennnnn 

Anyway, today my hubby berday.. dah wish dah lepas detik 12.02pg arini.. hehe.. bukan sengaja tunggu sebab nak wish.. tp mata sendiri tak mo tido.. so dapat wish.. hadiah dah beli dah ari senin (senin kitaorg cuti lg) so sekali harung ngan beli hadiah utk diri sendiri.. tuh pun sebab terbekenan.. bila tanya harga.. mak kau mahai nya (dlm hati) tanya pendapat papa.. papa ckp.. 'ok la tuh ma.. kau nih kedekut la.. beli utk diri sendiri pun kannn'.. ok.. pantang dikata kedekut.. beli jgn tak beli..

Lepas tuh... rasa cam.. SESAL.. boleh..?? hhhhmmmm (adakah minatku pd material sudah kendur.. bagus2.. hahahaha)




4 comments:

Kakcik Nur said...

Sesekali kena juga bahagiakan hati dan diri sendiri, kan? :)

sakinah said...

Beli... jangan tak beli.. kang terkilan.. hehe.. tahun baru ni, baru simpan azam lain plak.. hehe..

Najib Ariyan said...

dah kena tukar tu.. minat kat benda2 yg lebih dahsyat lagi... minat nak beli tanah, nak beli kabun, nak buat sawah, nak buat kebun getah... bestkan kalau ada minat macam tu... saya pun nak

nOe suhaimi said...

sekali sekala kena la bg hadiah tuk diri sendiri ... kdg2 noe rasa mcm tu...dah beli...menyesal...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...