Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, January 24, 2015

Enjoy

Assalamualaikum...

Selamat berehat di hari minggu.. (yer ke..??? Haha.. byk kijaan nak kena buat dan diselesaikan dihari minggu buat isteri2 khennnnn)

Me dah settel nyental baju sekolah anak.. kain kat mesin.. sental bilik air.. basuh pinggan mangkuk.. buat breakfast dan berbreakfast.. hihi..

Nak buat aktiviti buka balik manik kat bj custermer dan nnt br blh jahit manik balik kat bj tuh..






Buka balik sebab dah byk jahitan manik yg dulu dah terbuka dan hilang.. so remeh sikit la kali nih.. hihi




Blh jugak terbuka blog lak... haha

Ok la.. sambung balik kijaan ambo... apa2 pun enjoy.... daaaa
posted from Bloggeroid

3 comments:

iryanty ahamad said...

huhuhu mmg tulah tugas dihari minggu kn bg kaum2 ibu yang bekerja...jenuh tu nak buka balik manik..

nOe suhaimi said...

hujung minggu byk aktiviti...x ada rehat pun...bes la ada masa nk sambung manik tu...

Diana Rashid said...

saya pun ada baju yang maniknya dah terbuka..selalunya saya tak pakai dah baju tu...rupanya kita boleh minta tukang jahit buka dan jahit semula manik tu ye..hehhe..baru tahu,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...