Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Monday, January 12, 2015

Naik Segalanya Naik..

Assalamualaikum...

Harini first day anak2 kita masuk sekolah balik... Anak mama sorang tuh pun seronok sekolah dah kembali dibuka.. katanya.. 'boring jew asyik dok umah'.. gud boy kann.. nak gi main kat sekolah la tuh.. hahaha..

Malam semalam kuar ambik angin kat Putrajaya area Masjid la apalagi... pelepas angin stress anak namanya.. hehe.. dia nak naik basikal.. aduhai.. for me mahal rasanya bagi sewa RM10 untuk 20minit.. telan air liur ok mendengarnya.. huhu.. sebab anak ku turutkan.. 



Deretan basikal berbagai jenis... Bila dah hantar basikal selepas 20minit.. boleh lak dia nak minta naik yg cam skuter tuh.. (ramai la yg naik.. tak kira kecik besar nampaknya).. dah..dah.. moh balik kita.. banyak pulak pelaburan tak datangkan hasil kat masjid putrajaya nih.. ponat lak rasanya.. dulu2 org bawa sendiri punya jew.. nih dah boleh nak sewa bagai pulak.. jd pesta depan masjid.. hhhmmmm

Lagi satu yg menjadi permintaannya ialah nak naik kuda berhias.. aduhai.. nih papa dia layankan jugak.. mama syak dia teringin kot.. berangan cam putera raja pusing istana.. hahaha


kamera cam wat hal.. kan karang.. kan.. tukar kann.. hahaha (gurau jew.. tuan dia tak semengah tuh kamera pun malas nak layan.. hahaha)



tuh nampak maman tunjukkan tuh.. sekali naik utk dewasa RM10.. kanak2 RM5.. kira la berapa kena sekali naik kami 3 beranak.. ish..ish.. kuda dah la bau busuk.. (apa kena mengena tah..?? hahaha)

Tapi anak happy.. kami happy..

Selamat menempuh kembali alam persekolahan maman busyuk.. we love u..

:)


Agak2 korang la kannn... pasni ada GST tak utk sewa kuda berhias pasni..?? hahaha

6 comments:

Norma NML said...

Tempat favaourite ank bujang main rollerblade ni..
Join :-D
http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/2015/01/instagram-contest-by-messarah.html
ig @_maamieiqi_

Najib Ariyan said...

Hamboiii.... kerana anak semua diturutkan... ni anak tunggal ker? kalau anak tunggal cemanalah kalau satu hari dia cakap nak adik yer... hahahaha

lia ummiirfan said...

boleh tahan gak reganya..

Diana Rashid said...

Memang mahal harga macam tu..mahal sanagt..

sakinah said...

Dah maju kat putrajaya... lama tak pi sana. Rupa-rupanya banyak aktiviti yang menarik..

eelobor said...

beli la sorang satu....boleh wat eksesaih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...