Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Saturday, February 28, 2015

Mama Buhsan Maman Tak Kesah

Assalamualaikum...





Aktiviti yg paling me malas nak buat... malas sebab kena kuar awal dihari minggu nak2 me masih dlm keadaan kurang sihat... kepala berat semacam nih... bertabah jew la

 Tp kena gak la bawa keta utk diservis.. wlpun gaji blm kuar lg.. so kena bertabah ngan kad kredit la arini.. huhu... nak wat camner.. keta nak kena jaga.. nak pakai lama kannn.. tuh jew la harta yg tak kekal yg me ada.. utk memudahkan urusan yg belum selesai sementara hidup didunia fana ini...




Bawa bodyguard nih... seronok lak dia kat sini.. ada games yg dia boleh layan kat pc yg disediakan utk pelangan utk pusat servis nih.. huhu.. mama jew la dok menahan berat kepala sambil2 berblog... hihi

Untung2 siap satu entry harini.. kiki






6 comments:

akubiomed said...

Hujung minggu memang malas hendak keluar rumah kalau tidak ada urusan yang mendesak. Hari minggu barulah peluang untuk melunjur kaki. :)

Tihara said...

best la si comel dapat main game :)

azieazah said...

Menunggu tu memang suatu penyiksaan. Kalu saya dah lama lelap tu.

Diana Rashid said...

nak buat cemana..kan??kena la jugak keluar ..anggap macam jalan2 je la..mesti tak malas..hehehe

LYAfrina said...

bguslah pusat servis ni.siap ada pc lg..xde la bosan kan...

tula..kereta mmg nk kena jaga..mainatance ikut waktu..kan dia rosak..lg byk keluar $$

Najib Ariyan said...

dah selamat menservis kereta? dah tak pening lagi lah kan... okay boleh update entry seterusnya...

salam singgah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...