Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, February 26, 2015

Sakit berkunjung seketika..

Assalamualaikum...

Jujurnya me start selsema hari khamis.. dedab nak demam sikit2.. kepala berdenyut tp me tak layan pun semua tuh... me start lak perit/kering tekak ari jumaat..

Hari sabtu jd batuk lak.. perasan berkahak sikit tp x selsema dah... cuma rasa penat dan letih.. tak bermaya.. tak layan lg.. tp mood  dah kelaut dah la..

Hari isnin lak start batuk cam nak kuar anak tekak.. tp mmg tak dpt nak gi klinik arr.. Batuk sampai terkencing2 la wei... huhu.. hari minggu bekerja mmg x dpt la nak ke klinik.. cr ubat batuk kat farmasi jew la.. sambil2 telan ubat sakit kepala yg dok berdenyut sesekali sekala..bukan sekadar berdenyut.. kekadang berat kepala sesangat..

Bertahan sampai la hari ini.. tp hari nih me terpaksa serah diri ke klinik.. da akhirnya ON medical leave la arini... doktor suruh rehat... hhmmm.. rehat sgt la rasanya.. kiki..




Balik klinik nampak org jual nasi.. datang idea kunun doktor suruh rehat so me singgah beli nasi.. tgk2 ada jual nasi kerabu.. hhhmmmm mmg teringin dah agak lama nak mkn nasi kerabu.. beli sekali la.. ada jual teh tarik..beli jugak la .. amboi.. kata x sihat tp nafsu membeli cukup2 'sihat'.. hihi.. nak rehatkan.. tak payah nak kena masuk dapur dah arini.. haha..
Pagi nih me dah kuar modal kat klinik Rm 42 dan kat akak nasi lemak Rm9.80.. amboi... meriah kuar duit eks... camner la lepas GST nih lak yer.. huhu.. #tolong kawal nafsu boleh x yana... huhu

Doakan me akan kembali sihat dan dikurniakan semangat dan kesihatan yg terbaik yer kawan2.. ;)






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...