Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Friday, August 26, 2011

Duit Raya..??? Laaarrrriiiiiiiiii.....

السلام عليکم


Gerun ok...
Kempis poket ok...
Tapi sedekah itu insyaallah berkat.. hhheeee... OK.!!!

Berapa eks bajet kawan2 utk duit raya tahun nih... hhheee... boleh tahan jugak kan...mama nih ramai adik-beradik.. tp kira bagi pada yg masih belajar je arr.. dah keja dah takleh dpt.. tp dulo2 mama pernah gak dapat.. hhhaaa... cikilat kan..:)

nih saje2 je tempek kat sini.. hhheee.. nama pun sample kannn... kot2 ada yg sudi menghulurkan duit yg ori eks...

Tahun nih sekian kalinya balik kampung ai lagi.. yyyeeesssss.. hhhhaaa.. Tapi agak sedih pasal Tok Ma dan Tok Bah takde.. diorg gi umrah.. so rasa sunyi je raya tahun nih..

Balik beraya ngan adik2.. sian kena tinggal kan..

Ps: Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Minta2 dapat lagi bertemu tahun hadapan.
Thn ni sepupu balik dr qatar.. lama tak jumpa..(^_^)






6 comments:

miloais said...

selamat menyambut hari raya ye...
semoga selamat pergi dan balik :D

mama maman said...

miloais: mekasih dan insyaallah..:)

kakcik said...

Selamat Hari Raya, semoga selamat di mana berada. :)

ajumohit said...

Tahun ni Ada rezki utk 16 org Anak buah ni hihi...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Selamat hari raya & selamat menyambut hari Merdeka

eelobor said...

saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan selamat menyambut lebaran dan ampun dan maaf jika sekiranya ada komen saya sebelum ini yang boleh mengguriskan hati mama maman.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...