Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, August 9, 2011

Monopoli Overtime..??

السلام عليکم


Masih perlukah mendengar org mengumpat kononnya memonopoli overtime..???

Lantak la kan... bukannya saje2 overtime jika tak ada keja...

Lagipun semua benda urgent... dan bos pun galakkan staf overtime...

So overtime je la sampai penat... hhhhaaaa

Orang suruh buat dia malas..

Tapi dia cukup rajin mengata dan mengumpat...



Ps: posa2 nih.. macam2 ragam... hhhuuuu... dugaan..dugaan...^_*"


♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

6 comments:

NM02 said...

org tu jeles la kot

Che Mid said...

A ah betul tu, balik rumah pun obertaim gak.. kih kih kih

mama maman said...

NM02: tu la dia.. org2 yg takde keja lain.. keja sendiri buat asalkan siap..hhhhuuu.. kalu org lain tlg buat lg suka..

mama maman said...

CM: keja rumah mmg selalu je kena obertaim.. kadang2 tak terbuat... hhhaaaa..

eelobor said...

ari nie siap ambik coti lagi berdetim ngan wife ke jalan masjid india. pusing2...akhirnya ke jusco jugak akhirnya

mama maman said...

eelobor: beshnyer dating berdua.. hhheee... cr baju raya ke..??? ai tak larat nak menempuh org ramai.. beli dekat2 umah je.. hhheee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...