Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Thursday, August 25, 2011

Lisptik idaman hati... Nak raya kannn..

السلام عليکم


aiii..saya pikachu


panda yg gemukkks



err...yg ni spesis musang kan ?



tepi2...cik bee nak pergi memadu kasih




si tucheng yg hitam manis




err....yg ni binatang aper yer mcm hippo jer..ker aper?




ulat atas daun..




sesumpah atau nama yg lebih glamer dlm BI ialah chameleon





miss crab yg cun..pheewittt



Sumber: email.


Notakakiku: Sekadar gurauan sengal senda sebelum hari raya.. hhhee.. tp mmg mama berminat ngan miss crab tuh.. kot2 blh cun cam miss crab nnt raya.. Pheewitt.....

Baca SINI dan SINI pasal lisptik kat dlm blog mama nih... minat betul mama ngan lisptik nih....

6 comments:

Kakzakie said...

Cubalah salah satu style tu lepas tu jumpa mak mertua ada berani? hihihi....

miloais said...

panda tu cute
fox tu sly smile...

heheheheheh

mama maman said...

kakzakie: tak beran.. hhhaaa.. nnt tak pasal kena di cop tak betul..kih..kih..

mama maman said...

miloais: cumil dan kreatif kan.. hhheee..

ajumohit said...

nak juga tp gmbr ketupat boleh??? hehehhe

mama maman said...

Aju: lawa jugak tuh.. wat warna warni arr.. hhheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...