Imotiv

Nuffnang Ads

Sharing is Caring

Sharing is caring... Tingalkan jejak anda.. Insyaallah mama akan terjah blog korang...^_^

Hotest Entry From Mama Yana

Nuffnang Mama Yana

My Heartbeat

Tuesday, June 21, 2011

Lisptik merah..???

السلام عليکم

Sapa suka pakai lisptik merah..??? hhheee... dolo2 kita suka tau... malunya jika diingatkan.... well.. perasan cun kan... hhhaaa... sebenarnya lipstik merah tuh hanyalah gaya ikut2an je... tgk org pakai nmpk lawa.. kita pun pakai la... pastu tanya kwn2 okey ke tak.. ada yg kata ok... so pakai la... takkan dah beli nak simpan kann.... hhhhaaa...


Ada masa2nya taknak dah pakai warna terang2... suka lak pakai yg darw gitu... slow n steady eks... ala2 natural... so pakai la jugak kan... maklum la dah beli takkan nak simpan kan....

Lama2 dah buhsan ngan pakai lipstik... pakai pelembab je... hhhaaa... itu masa malas tuh... bencik ahh mekap-up yg tak menyerlahkan keayuanku ini.... hhheee... [poyo je... ayu ke..???]

Sekarang... lagi la dasyat... lipstik hanya sebatang.. taran je pakai siang malam... tak ikut dah macing ke tak ngan rupa atau pakaian... pedulik apa kannn...



lawa ke pakai warna pink terang gini..??? hhhhhaaaa... dulu rasanya pernah merasa pakai tau....

Pic dr google.


♥Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!♥

16 comments:

NM02 said...

ai suker natural kaler. kalu pakai merah nyala, rasa mcm nak wat persembahan pentas plak. kalu pakai pink rasa mcm nak gojes sangat. hehhe

Aku Ibu Muda said...

tak suka pakai lipstick...hihi...suka biarkan bibir bogel gitu je...ahaks!

mama maman said...

NM02: jgn tak caya.. dulu mmg merah ang2 tau ai pakai... hhheee...

skrg light2 je la... janji pakai kalu ingat... hhhheee

mama maman said...

Ibu Muda: kita dulu pengumpul lipstik tau... hhuuu..

skrg hanya yg ado sebtg jo... terbalik dah kan...

eelobor said...

cer tayang gmbr mama pakai lipstik kaler merang terang or pink terang. hahahahah

mama maman said...

Hhhhaaa... pahtu buat ala2 muncung cam gitu eks... hhhuuu...

xdpt nak imagine betapa buruknya sy... hhhaaa... buruk ahh.. xpayah la wei.. hhheee

ieda said...

kite punn x suke pakai merah2 sgt huhuhu seram lak .. lagipun kalau pakai warna terang2 nie x elok kan .. meanrik perhatian org huhuhu

mama maman said...

Kieda: kalu dulu2 nak menarik blh la.. bujang... skrg nak kena menolak lak kan... hhhaaa... ana ada yg punya... keh..keh..

miloais said...

warna merah merelip tu???
ohhhhh!~ ngeri hoccay!

rasa cam nak buat opera cina kan???
hahahaha

mama maman said...

miloais: dolo2 i like ok... hhhaaa... tp takde lak org ajak buat opera cina hhhaaa.... cun kot dolo2... hhhaaa..

makdara TERdiva said...

yg pink tu seswai dgn kulit yg putih/cerah! kalau stok kulit yg rentung mcm ai ni memang dah mcm kunta-kinte plak rasanya..huhu!

mama maman said...

aik... mana ada rentung nyer... ok apa... hhheee...

Che Mid said...

Salam, Weh.. kena la mecing dengan baju.. berulang kali kesat lipstik sebab tak padan konon... ha ha dulu jadi dealer avon jadi guna lipstick contoh yang kecik-kecik tu.. ha macam2 kaler ade...

mama maman said...

Che Mid: hhuuu.. sy skrg jd kureng nak berlipstik dah... gamaknya dulo2 dah terlebih kann... hhhaaa..

avon tuh mmg selalu la dok beli... hhheee... mengumpul katakan... keh..keh...

maya amir said...

aramak..yg terang tak dapek den nak pakai.. nanti nmpk bibir jek gi dulu..kekek..dahlaa ai ni gelap..hahaha...

mama maman said...

maya: tu dulo2 mmg minat arr... hheee... jika diingatkan sungguh kelakor kan dulo2... mengikut je org pakai.... org pakai lawa.. kita.. hhhaaa.. tak semengah je.. hhheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...